Bir yandan istedim bekledim ama sanmıyorum yazacağını sonuçta samimi değildik böyle bir şey yaparsa garip görünebilir belki farketmedi belki de umrunda değil bilmiyorum ki. Ama hep kendisiyle konuşmak istemişimdir.
Bunu bana karşı taraf yaptı o kadar şaşırdım ki takiplestik sonra mesaj attı nasılsın falan diye bende iyiyim sen dedim o da işte iyiyim dedi bende görüldü yaptım ama hani tamamen masumca buna ne yazılır ki dedim bir şey sorarsa devam ederim konuşmaya deidm biraktim o da bir şey yazmadı sonra işte sürekli storylerime ilk 5 dakika içinde falan bakıyordu 600 kusur kişiyi takip ediyor bende bugün yarın mesaj atar dedim dedim bir baktım iki taraflı olarak çıkarmış o kadar şaşırdım ki salı günü akşam çıkarmış ve başka kimseyi çıkarmamıs niye böyle bir şey yaptı ya ulaşılmaz mi gördü ya da egoist falan diye mı düşündü beni off
beğenim onun yazıp yazmamasına bağlı değil ki, beğenim devam ettiği sürece takipte kalabilirim
0
9 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çıkan biri niye çıkar ya aklım almıyor takip attı mesaj attı sonra benden bekledi sanırım bende çok tanımadığım için biraz zaman geçsin istedim bende bir sey görmeyince çıktı beni de kendini de çıkarmış bir de
zaman geçsin diyosun da 2 saat sonra hayatta olacak mısın garantisi yok neden sana dayatılan "kendini ağırdan sat" temalı sözlerle hayatının bereketini kısıtlıyosun
Kendimi ağırdan satmak falan değildi niyetim gercekten biraz olsun kim nedir necidir diye dursun istedim yoksa taktik falan hiç sevmem öyle şeyleri ve ilk eklediğimiz gün yazdi bir kaç gün sonra yazsa konuşurdum :'(
Normal mi ikimizi de çıkarmasi bir kenarda dursun bile dememiş resmen gözüm görmesin diye düşünmüş ya sadece kendi bile çıkmamış şimdi mesaj atsam saçma olur artık de mi çok ciddi bir mesaj değilde şakayla karışık bir şey falan saçma mi olur
içinden geleni yap, kimsenin doğrularına yanlışlarına göre yaşama dünyanın % kaçı gerçeği biliyor ki insanlarırn dediklerini baz alasın? içinden ne geliyorsa onu yap
herhangi birisinin beklemekten sıkılıp ona göre tavır alması senin değerini belirleyen bir şey değildir, her insan değerlidir, sadece bilinçlenmemiz gerekiyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Evet engeli bastım sonra bahane yani sebep olarak masum gibi yalan söyledim :D
Mesaj mi attı ki ya da nasıl ulaştı tekrar
yok ya orası karışık biraz o mesaj atmadı ben de atmadım ama bir şekilde oldu işte
Anladim
Öyle bir egom yok, sevdiğim kadar sevilmek zorunda değilim. Saygı duyarım ve taciz etmem.
Sessizce takip etmeye devam mi dersin
Hayır, ona güzel temennilerde bulunur önüme bakarım
Hahahaah evett 😂 iki taraflı çıkarttım ama onun yazmamasından çok ben yazmaya cesaret bulamadığımdan birazda… keşke çıkmasaymışım
Yazsın ister mıydın niye çıktın falan diye saçma mi olur sence
Bir yandan istedim bekledim ama sanmıyorum yazacağını sonuçta samimi değildik böyle bir şey yaparsa garip görünebilir belki farketmedi belki de umrunda değil bilmiyorum ki. Ama hep kendisiyle konuşmak istemişimdir.
Bunu bana karşı taraf yaptı o kadar şaşırdım ki takiplestik sonra mesaj attı nasılsın falan diye bende iyiyim sen dedim o da işte iyiyim dedi bende görüldü yaptım ama hani tamamen masumca buna ne yazılır ki dedim bir şey sorarsa devam ederim konuşmaya deidm biraktim o da bir şey yazmadı sonra işte sürekli storylerime ilk 5 dakika içinde falan bakıyordu 600 kusur kişiyi takip ediyor bende bugün yarın mesaj atar dedim dedim bir baktım iki taraflı olarak çıkarmış o kadar şaşırdım ki salı günü akşam çıkarmış ve başka kimseyi çıkarmamıs niye böyle bir şey yaptı ya ulaşılmaz mi gördü ya da egoist falan diye mı düşündü beni off
beğenim onun yazıp yazmamasına bağlı değil ki, beğenim devam ettiği sürece takipte kalabilirim
Çıkan biri niye çıkar ya aklım almıyor takip attı mesaj attı sonra benden bekledi sanırım bende çok tanımadığım için biraz zaman geçsin istedim bende bir sey görmeyince çıktı beni de kendini de çıkarmış bir de
zaman geçsin diyosun da 2 saat sonra hayatta olacak mısın garantisi yok neden sana dayatılan "kendini ağırdan sat" temalı sözlerle hayatının bereketini kısıtlıyosun
Kendimi ağırdan satmak falan değildi niyetim gercekten biraz olsun kim nedir necidir diye dursun istedim yoksa taktik falan hiç sevmem öyle şeyleri ve ilk eklediğimiz gün yazdi bir kaç gün sonra yazsa konuşurdum :'(
Normal mi ikimizi de çıkarmasi bir kenarda dursun bile dememiş resmen gözüm görmesin diye düşünmüş ya sadece kendi bile çıkmamış şimdi mesaj atsam saçma olur artık de mi çok ciddi bir mesaj değilde şakayla karışık bir şey falan saçma mi olur
içinden geleni yap, kimsenin doğrularına yanlışlarına göre yaşama
dünyanın % kaçı gerçeği biliyor ki insanlarırn dediklerini baz alasın? içinden ne geliyorsa onu yap
İçimden ne geliyor hiç bilmiyorum değersiz hissettirdi aslında diyorum ki boşver kalsın ama hiç de böyle olacağı aklıma gelmemişti sağlık olsun
herhangi birisinin beklemekten sıkılıp ona göre tavır alması senin değerini belirleyen bir şey değildir, her insan değerlidir, sadece bilinçlenmemiz gerekiyor
Yaptım hayatimda yaptığım en saçma şeydi
Kimseye bir şey açıklamak zorunda değilim de mi kimse benim hayatımın bekçisi değil of çok utanıyorum ya
Hayır. Ben hep bekledim, hiç giden olmadım...
Yo o beni beğenmeyebilir gayet normal yani
Olmadı.
bunu yapmadım
Olmadı