Arkadaşınıza ilgi duysanız ve sırf sevgilisi var diye geri duruyorken, sevgilisinden ayrıldıktan sonra onunla flörtleşmek doğru mu?

merhaba arkadaşlar. diyelim bir arkadaşınıza ilgi duyuyorsunuz. o da size boş değil ve ilgi gösteriyor. lakin siz sevgilisi var diye bu zamana kadar kendinizi uzak tutmuşsunuz. aralarına girmek istememişsiniz. daha sonra sevgilisinden ayrılıyor. ayrıldıktan sonra arkadaşınızla flörtleşmek, ona adım atmak yanlış mı sizce? sevgilisi varken gösteremediğiniz ilgiyi şimdi göstermek yanlış mı?
Arkadaşınıza ilgi duysanız ve sırf sevgilisi var diye geri duruyorken, sevgilisinden ayrıldıktan sonra onunla flörtleşmek doğru mu?
Cevapla