Gelmiş ve gelecek şarkılar için teşekkürler soruyada bir artı atın bakalım🤑
Birini sevme duygusu gönlün yanılmasını mı sağlar yoksa yanmasını mı?
Gelmiş ve gelecek şarkılar için teşekkürler soruyada bir artı atın bakalım🤑

Tabiki yanılmasını sağlar efendim... Sonra da yanarak bağlanmaya başlar... Yani iyi ise yanar, kötüse yanılır falan böyle bişey değildir bu... Çünkü aşık olduğumuz insanı severken, önce bize karşı göstermiş olduğu o güzel sevgiye aşık oluyoruz... Daha sonra, kötü huyları çıksa bile başta yanılarak aşık olduğumuz için, sonra da yana yana çekmek zorunda kalıyoruz o aşkı.. Malesef kötü karakter olsa bile aşık Olduğumuz için kopamıyoruz kopmak istesekte.. Bu yüzden de yanılarak sevip, yanarak kopamıyoruz efendim...
Bence kalbimizde bir Anka kuşu var, ve o kuş sadece kül ama birine aşık olduğun zaman o kuş küllerinden öyle bir doğuyor ki, daha önce hissetmediğin duygular hissediyorsun. O kuş sürekli kalbinden çıkmak istercesine uçuyor yollar arıyor, tâki aşık olduğun kişi o kuşu yaralayana kadar, işte o zaman büyük bir acı başlar ve Anka kuşu bu acıya dayanamaz ve alev alır yandıkça sende yanarsın, yanarsın, yanarsın tâki küllerine kadar... 🤡
Doğru kişiyi sevdiğinde yanmasını yanlış kişiyi sevdiğinde yanılmasını sağlar..
Sevmek yeniden doğmaktır
Cevap
30Cevap
Yanilmasini maalesef ama gönlün değil aklın. Gönül için her şey toz peme o sıra. Kendi aleminde. Kimseyi taktığı yok. Ama beyin sana sesleniyor bu evrede sürekli 'ne yapiyorsun salak!' 'Bak bu yanlış' 'kendini kullandırıyorsun' 'oha onu da kabul etmiyceksin dimi' gibi cümlelerle sesleniyor kalbe ama dediğim gibi kalp otomatik moda geçmiş duymuyor. Ne zamanki kalp kırılıyor o zaman beyni duyuyor ama iş işten geçiyor işte.
Eğer doğru kişi sevilmiş ise yepyeni ve güzel bir hayatın başladığına işarettir lakin her zaman yapıldığı gibi kalbe yanlış kişi alındıysa yine yeni ama eskisinden çok saha berbat bir hayat bizi bekliyor demektir.
Yani sevdiğin kişi bunu hakediyorsa bence yeniden bir doğuştur ama haketmiyor ise pişmanlıktır ve buda gönlün yanılmasını oan yanlışı göremezsin yani yanlış olsuğunu anlıyamazsın eğer sevipte karşılığını alamıyorsan
Sevmek değil de, sevilmek önemli olan... Sevildiğin zaman yanmazsın, ısınırsın... Ama sevmek... Ya yanlış insansa? Ya, özünde "insan" olamamışsa?
Doğru kişi ile tamamlanır mutlu olursun.
Yalnış kişi ile rezil rüsva olursun.😄
Hayat gibidir. Önce doğarsın sonra yavaş yavaş ölürsün.
Ikiside önce yanilir sonra yanildiginin yanmasini ceker
her ikiside maalesef hem yanıyor gönül hemde yanılıyor
Sevmek güzeldir. Hayatı ve içindekileri çok daha güzel görmemizi sağlar. Yanıltsa dahi değer.
ikisinide yapar o yüzden eh işte diyecen umursamiyacan.
ne alaka .
sevmek güzel bir eylem hakeden dogru zaman ve kişi ile tüm pozitif şeyler senle.
Bence sıfırdan bir sevgi şart böyle rüzgar gibi geçmişteki bütün aşkların küllerini uçuracak.
Başka birine yönelmek gönlün yanılmasını, reddedilmek gönlün yanmasını sağlar.
İlk başlarda gönlün yanılmasını sonunda da yanmasını
Akilli olup kendini çok kaptırmasan güzel ana eğer kıstırırsan ayvayı yedim, dünyanın en salak insanı olursun
Hem yanmasını hem yanılmasıni
Sevmek kuru odunlar gibi sessiz sakin yanmaktır
Kimi sevdiğine bağlı durum değişir.
Birisini sevmek aşık olmak dünyanın en güzel duygusudur gönlü yanıltmaz yakmaz tam aksine gönlü yüceltir genişletir ferahlatır
Doğru kişiyle alakalı bu love işleri
Ask yaniltir sonra yakar, sevgi iyilestirir, cunku askin muhatabi insan degildir
soruyu beğenir misin @gundogumu_
Ama hepimiz asik oluruz aski ogrenmek icin
aşkı öğrenmek için aşık olamaya gerek var mı
teşekürler
Elmayi hic tatmamis birine elmayi anlatabilir misin, hic gormemis birine gokyuzunu anlat ama o gokyuzunu gormeden birebir nasil gozuktugunu anlayamaz, dogustan sagir birine sesi anlatamayacagin gibi... insan aski da yasayarak ogrenir, istedigin kadar anlat aski yasayamayan aski bilemez.
biliyorum zaten anlamadığını mecazen sordum
Çok yandı artık yanmasına izin vermem
Her duruma açıktır, her durumu sağlar.
Baktı olmuyor yanılır en son.
Genelde yanmış yanılgısı
Aslında sevdiğin kişi buna karar vermeni sağlar
Daima severim.. Yansam da yanılsamda..
Gönlün yanılmasını sağlar.
yanmasini bazen de yanilir
Tekrar tekrar hayata heyecan katmak.
Seven kalp unutmaz sevdiğini onu korur kollar
Ikisi de olabilir. Daha çok yakar sanki.
Kimi sevdiğine göre değişir bu sorunun cevabı :)))
Aşk, sevgi ben de hata yaptırmaz.
Sevdiğin kişiye göre değişir bu durum
Her ikiside olur bence, seven insan kör gözle gezer.
Kendimce, gönlün yanmasını, yeniden doğuştur. 😃🙂
Yanmasını ve bazen yanmak iyidir
Soruyu beğenir misin @idonthaveamembername
Her ikisi artı tüm duygular karışık
Teşekkür ederim
Gönül yanılması bence
teşekürler
Profildeki bindiğin araç Tofaş Doğan sl mi @marjinalgirl2367
Kağan ne yapacaksın? Böyle sorular için etiket yapma lütfen
Merak ettim TM sormam
Yanılması sağlar bence
soruyu beğenir misin @birsen_123
teşekürler
@black__swan__ teşekürler
İkiside olabilir bazen.
Gönül yanar, ve yandıkca da özüne kavuşur
yaniltir
pişmanlık
Yanıp kül olduk.
Yeniden doğmak bence
Yanılması
Gönlü etkiliyor
Yanmayın
hem yanar hem yanılır
soruyu beğenir misin @kerim022
Yanmasını
teşekürler
Hem yanar hem yanılır
yanılması...
Yanmasını sağlar.
O kişi ye bağlı
Kimi sevdiğime bağlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?