İlişkilerde yolunda gitmeyen durumlarda ya da kararsızlık yaşanan durumlarda ya da)) beni bekle gelicem diyenleri bekliyor musunuz?


Kararsız insanı neden bekliyimki bakkala emanet edilen çocukmuyum ben bekle beni şimdi gelicem oğlum diyen anne gibi , ne o öğle benim için ya tamamdır ya devam deneme tahtası hiç bir zaman olmadım olmamda
7 yillik iliskim vardi. Ilk 5 yilini gizli görüstük ailelerden daha sonrasinda söyledik. Onun ailesi beni türküm (bizde bosanma olur diye) ve calisiyorum (kadin erkeklerin arasinda calisamaz diye) istemedi, daha benle tanismaya bile gelmediler kestirip attilar, ogullarida bana kefil olup ben bu kizi seviyorum diyip diretmedi. Konu öyle kapandi, cünkü o bana dedi ikna edemem biliyorum kabul etmezler ama dedi ben asla baska biri ile evlenmicem son nefesime kadar seninim dedi. Bende enayi oldugum icin kabul ettim sonucta seviyorum en azindan onla olayim diye öyle gizli görüsmeye devam ettik ve 2 yil daha gecti yani toplamda 7 yil oldu.
sonra bir anda degisti sordum neyin var dedi beni zorla evlendiriyrlar karsi gelemiyorum. Beni engelledi 2 gün icinde dayisinin kizi ile nisanlandi simdi haftaya dügünü var. Beni 7 yil boyunca bekletti hatta daha dogrusu kendi nisanindan günler önce aylar önce bile hep dile getirdi, son nefese kadar seninleyim ben evlenmicem sende evlenme kimseyle kopmayalim birbrmzden felan. Ve sonuc ortada.
hem ailesine hakkim haramdir beni tanimadan etmeden yargiladilar hemde ona ahim var hakkimda haramdir. Yasimi 32 etti benim ve defolup gitti.
sizce ahim tutar mi mutsuz olur mu?
@Feyza5289 Türk jürt olmak boşnak olmak hangi çağda yaşıyoruz Süe çok uzun haklısın kolay değil evlenseydin bu annatığın insan en ufak bir ailesiyle yaşıdığın sorunda seni savunacak yapıda biri değilmiş derdin hayal kırrıklığın daha büyük olurdu. belki saha çok üzülücektin son soruna gelirsen, Kimse yaşattığını yaşamadan Göçüp gitmez bu dünyadan
Erkek bu sonucta zorla evlendiriliyorum ne demek. Karsi cik dedim öldürürler diyor.
Benim icin zaten evlilik adina daha ailesi ile konusamiyordu ama bana dedigi sey suydu, evlenemesekte bende asla evlenmicem senle evlenme son nefese kadar seninim. En azindan kopmamis olcaz. Hep öyle ümit verdi. Ama hop gitti. Zorlaysa dedim o kadar akil verdim hic birini yapip beni dinlemedi.
Cevap
17Cevap
Öyle biri olmadı olduğunda düşünürüm..
Bekle dedi gitti ben beklemedimmm.. o da gelmedi yar... lalalalalallllala🙂
3 senedir bekliyorum anlayışlı oluyorum. Bu durumda ne derler bilirsiniz, fazla ilgi değer görmez.
hındularmıydı su bulusma konusması olan
saat 12de bulusalım
1e kadar gelmezsem
2ye kadar bekle
3 de gıt bunumu dıyon beklemekten kastın? :DD
Hayat kısa, hatunlar geçiyor. Kimse kimseyi beklemesin, bekletmesin.
Genelde o cümle haberin gelmeyeceğinin işareti TR de
Biraz beklerim baktım dönüş yok şut ve gol yaparım.
7 yillik iliskim vardi. Ilk 5 yilini gizli görüstük ailelerden daha sonrasinda söyledik. Onun ailesi beni türküm (bizde bosanma olur diye) ve calisiyorum (kadin erkeklerin arasinda calisamaz diye) istemedi, daha benle tanismaya bile gelmediler kestirip attilar, ogullarida bana kefil olup ben bu kizi seviyorum diyip diretmedi. Konu öyle kapandi, cünkü o bana dedi ikna edemem biliyorum kabul etmezler ama dedi ben asla baska biri ile evlenmicem son nefesime kadar seninim dedi. Bende enayi oldugum icin kabul ettim sonucta seviyorum en azindan onla olayim diye öyle gizli görüsmeye devam ettik ve 2 yil daha gecti yani toplamda 7 yil oldu.
sonra bir anda degisti sordum neyin var dedi beni zorla evlendiriyrlar karsi gelemiyorum. Beni engelledi 2 gün icinde dayisinin kizi ile nisanlandi simdi haftaya dügünü var. Beni 7 yil boyunca bekletti hatta daha dogrusu kendi nisanindan günler önce aylar önce bile hep dile getirdi, son nefese kadar seninleyim ben evlenmicem sende evlenme kimseyle kopmayalim birbrmzden felan. Ve sonuc ortada.
hem ailesine hakkim haramdir beni tanimadan etmeden yargiladilar hemde ona ahim var hakkimda haramdir. Yasimi 32 etti benim ve defolup gitti.
sizce ahim tutar mi mutsuz olur mu?
Kararsızlık hiç sevdiğim bir durum neyini bekleyeceğim. Salla gitsin
Beklerim herhalde bir süre
Bir süre bekliyorum gece gündüz
🤣🤣 Komik bir durum olur
Asla. Beklemeyi sevmem
Özellikle beklemiyorum 😂
Ben yapamıyorum işte 🙄
@mertcanturk hayatım şöyle düşün biri diyorki ben biraz hava alayım keyfime bakayım sonra yine gelirim sana bu sırada sende beni bekle ilişkiye mola verelim diyor yani niye bekleyim ki dimi😀
O zaman haklısın 🙄
@mertcanturk bir iş olur özel durum olur beklenir ama bir mesele ve tartışma üzerine döncem bekle diyorsa hiç kusura bakmasın dimi🙄
Aynn kuzum🙏🌹
Vuruyorum 43 numarayi
Beklemiyorum
7 yillik iliskim vardi. Ilk 5 yilini gizli görüstük ailelerden daha sonrasinda söyledik. Onun ailesi beni türküm (bizde bosanma olur diye) ve calisiyorum (kadin erkeklerin arasinda calisamaz diye) istemedi, daha benle tanismaya bile gelmediler kestirip attilar, ogullarida bana kefil olup ben bu kizi seviyorum diyip diretmedi. Konu öyle kapandi, cünkü o bana dedi ikna edemem biliyorum kabul etmezler ama dedi ben asla baska biri ile evlenmicem son nefesime kadar seninim dedi. Bende enayi oldugum icin kabul ettim sonucta seviyorum en azindan onla olayim diye öyle gizli görüsmeye devam ettik ve 2 yil daha gecti yani toplamda 7 yil oldu.
sonra bir anda degisti sordum neyin var dedi beni zorla evlendiriyrlar karsi gelemiyorum. Beni engelledi 2 gün icinde dayisinin kizi ile nisanlandi simdi haftaya dügünü var. Beni 7 yil boyunca bekletti hatta daha dogrusu kendi nisanindan günler önce aylar önce bile hep dile getirdi, son nefese kadar seninleyim ben evlenmicem sende evlenme kimseyle kopmayalim birbrmzden felan. Ve sonuc ortada.
hem ailesine hakkim haramdir beni tanimadan etmeden yargiladilar hemde ona ahim var hakkimda haramdir. Yasimi 32 etti benim ve defolup gitti.
sizce ahim tutar mi mutsuz olur mu?
Beklerim.
Bekliyorum
Beklemiyorum.
Hayır
Hayır
Mecbur
i don't listen
Beklemiyorum
Evet
Bekliyorum
Hahaha hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?