Neden birisi karşıma çıktığında yazdığında off aman diyip isteksiz davranıyorum?

hem sevgilimin olmasını istiyorum hayatımda birisi olsun istiyorum ama birisi karşımda çıkınca tanımak konuşmak vs istediğinde neden geri çekiliyorum? hemen böyle oluyor yaa...

not: daha önce hayatımda kimse olmadı
Neden birisi karşıma çıktığında yazdığında off aman diyip isteksiz davranıyorum?
Cevapla