Uzak iliskide sana ilgi gostermemesi ve onceliginin sen olmamasi?

Biz uzak iliski yasiyoruz ve son 2 aya yakindir hic birzaman onceligi ben olmadim ve hep en son bana yazar ve ben yazmasam pek umrunda oldugunuda dusunmemeye basladim. altan alan benim ama bunu kendisi yapiyormus gibi düşünüyor ve ben her zaman söylerim hatasını ama artık kalbimi acitiyo seviyorum çünkü ne yapmalıyım?
Uzak iliskide sana ilgi gostermemesi ve onceliginin sen olmamasi?
Cevapla