Sizi sizden daha çok seven, sizi siz olduğu için bayılan, sizin leb demeden leblebi diyeceğini bilen, duyan, gören, hisseden bir kişi, bir insan evladı ile karşılaştınız mı? Var mı böylesi? Kalbini aldım senden aşkım bak ellerimde küt küt atıyor beybi
Bunlar hikaye karışlaşmadım
Karşılaştım evlendim
Karşılaştım sevgili oldum
Öyle biri yaşıyor muymuş bu dünyada?
Şimdi kürsüye çıkıp açıklama yapmak istiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşkım ömrüm sana feda olsun diyen biriyle karşılaştınız mı?
Düşündüm de böylesine seven olduysa da ben hissetmedim. Evet, sevdiğini değer verdiğini hissediyorum ama gerçekten de öyle biri bu dünyada var mıdır? Beni benden daha çok sevmesine, leb demeden leblebiyi anlamasına da gerek yok. Beni üzmeye kıyamasın, yanımda olsun, varlığını hissettirsin, ne kadar kavga edersek edelim gün sonunda yine kalbimizde birbirimizin varlığını hatırlayalım yeterli.
Sevgi sözle değil, duyguyla olur. İstediği kadar söz yazsın, söylesin. Bana bunu hissettirmediği sürece gram önemi yoktur benim için. Ayrıca gerçek sevgi, onun için ölmek değil. Her şeye rağmen onun için yaşayabilmektir. Beni seven kendini öldürse bu bana ne katar? Oysa sevdiğim biri hayatını güzelleştirirse, her anından keyif alırsa beni mutlu eder. Böyle biriyle de karşılaşmadım. Karşılaşırsam da inşallah hissederim.
Var evet. Öyle bir adam ki yorgunluktan gece erken saatte uyuyakalınca özür diler, en yoğun zamanında “sesini duymak istedim” diye arar. Bunun üzerinde bir sevgi ilgi görmedim hayatım boyunca kimseden. Ömrünü vermesin, ömrü benimle geçsin
Evet, hocam zaten öyle özler olmadığı için ikimizde bekar kaldık :Dd Bugün elektrikler yoktu telefondan yazamadım. Sarja taktım dolmasını bekliyorum daha yeni geldi :D Benim elektriğimi kimse kesemez yüreğime güneş paneli taktırdım :dd