27 yaşındayım Ocak da 28 olcam ve herkes geç kaldım diyor ki okumuş mühendis olmuş biriyim anlamıyorum bu ülkede herkes 25 de evleniyor mu
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılBence tam zamanına gelmiş gibisin ne çok geç kalmışsın nede erken davranıyorsun aklına kalbine yatan birisi bulur ve evlenirsen tahminen 30 lu yaşlarda evli ve mutlu bir hanımefendi olursun..
El alemin ne dediğine takılma bu mana da ağzı olan konuşuyor netice de ve nedense kendilerinden farklı olan kendileri erken evlendiyse geç evleneni okuyanı kendileri okumamış ise eleştirmek ve kendilerince bazı şeylerin zor olduğunu söylemeleri düşündürücü ve saçma geliyor artık :))
Belki de buradaki amaç seni kırmaktan ziyade kıskançlıklarını gün yüzüne çıkarmak anlamına geliyor diye düşünüyıorum ben41 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılAdamin birinin felanca sehirde adi cikmis. Sözde hangi kadin onun sandalina binerse adam onu şey yapmadan karaya geri gelmiyormus. Gel zaman git zaman adamin nami heryerde duyulmus. Bunu duyan bir kadin "olurmu canim öyle birsey, ben o sandala binerim. O adam bana dokunmadan geri gelirim."
Kadin adami zor bela bulur. Sandala biner. Bunlar acilir denize. Gel zaman git zaman adamda tik yok. Kadin kendi kendine "hah gördünmü bir b. k yapamadan geri gidicez, iste ben böyle yaparim adami" der. Adam o ara birseyler mirildanir sürekli.
-Derler...
-Derler...
-Derler de derler diyip kürek cekiyormus.
Kadin en son dayanamayip "Be adam derler derler, ne derler ne sacmaliyorsun?"
Adam : "Derler, derler.. s. kmesede s. kti derler.."
Yani demem o ki, sen ne yaparsan yap sana bir kilif uydudurlar. O yüzden kendin icin dogru olanin pesinden git. Yoksa cok sey derler.10 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, nedense toplumumuzda özellikle eski kuşaklarda böyle bir anlayış var. Yani yok yaşın geçti, yok işte çocuk doğuramazsın veya nereden eş bulacaksın gibi gereksiz kaygıların içine giriyorlar. Çünkü bu işlerin nasip kısmet işi olduğunu hep söylemelerine rağmen aslında uygulamada atlıyorlar. Dünya değişti artık eskisi gibi değil. Artık insanlar çok geç yaşta da evlenebiliyorlar ve hayat kurabiliyorlar. Eskisi gibi 20'li 21'li yaşlarda evlenmek artık erken kabul ediliyor. Maddi veya manevi sıkıntılar baş gösterdiği için, eskiye göre hayat daha da zorlaştığı için insanlar hemen evlenmek istemeyebiliyor doğal olarak. O yüzden 28 yaşında evlenmek için geç kalmadınız, merak etmeyin. Mutsuz bir evlilik yapıp sonunda da boşanmaya kadar giden bir ilişki yaşamaktansa böyle olmak çok daha iyi kesinlikle. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
40 Yorumla
Bence sorun değil. Zaten okulu bittiğinde en az 23 yaşında oluyorsun. Biraz tecrübe edinsen ya da biraz maddi açıdan iyi konuma geldim diye bilmek bu yaşları buluyor. Bu arada ne mühendisisin?
Ama artık daha fazla geciktirme evliliği derim.00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
78
Cevap
145Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Geç değil diyenlere kulak asma.
12 Yorumla- +1 yıl
28 yaşında evlenmek zorunda değil geç değil
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
Hayır öyle bir şey yok bu düşünceler ile kafanı meşgul etmemelisiniz.
Bu işler nasip işi kimisi çok daha geç bulabiliyor evleneceği kişiyi
Evlilik yapmak değil devam ettirmek önemli olanı bunu bilerek hareket edilirse daha sağlıklı evlilikler olur40 Yorumla
+1 yılMerhaba. Maalesef bizim toplumumuzda insanların bakış açısı çok farklı. İnsanları memnun etmek için yaşamayın. İnsanlar asla susmazlar çünkü. Evlenmezsiniz neden evlenmiyor derler, evlenirsiniz neden evlendi derler, çocuk yapmazsınız neden yapmıyor derler, yaparsınız neden yaptı derler.. Kimse kimsenin hayatını yaşamıyor netice itibariyle o sebeple kimseyi de germemeli bazı şeyler.. İçinden nasıl geliyorsa öyle yaşa, bu hayat senin unutma.. Keyifli günler..
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Sallama kimseyi alakası yok sen zeki bir insansın ve evleneceğin kişinin sıradan olmasını istemiyorsun kriterlerin var ve geçte kalmamış sin geçenlerde benim kuzenim var 36 yaşında evlendi Fransızca öğretmeni mühim olan mutlu olacahin kişi ile evlenmek yoksa evlenmek için evlenilmiyor bizat acısını çeken biriyim o yüzden takma kimin ne dedigini
22 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim herkes 30 sonrası bulamazsın vs diyor moral bozuyor
+1 yılToplum baskısından ve özellikle yaşlıların muhabbetinden boğuluyorum. Onlara göre ideal hayat 20 yaşında evlenip sürekli üremektir. Okursun niye çalışmıyorsun derler, mezun olursun iş ararsın bu sefer de işsiz diye konuşurlar. İş bulursun bu sefer evlilik baskısı yaparlar, evlenirsin 6 ay sonra başlarlar çocuk yok mu diye. Kimseyi memnun edemezsiniz ben şu an akrabalarım dahil çok insanı hayatımdan çıkardım. Önceden nasıl tahammül etmişim şaşırıyorum. Bugün bu tip çok soru gördüm, hepsi belli bir yaşa geldim evlenmeli miyim, şu yaş geç mi diye soranlar. Hayatınız hakkında kararı en iyi siz verirsiniz komşunuz vasfiye teyze değil
30 YorumlaBende bir kac hafta sonra 27 olucam ve hicbir seye gec kaldigimi dusunmuyorum evet anne olmak istiyorum ama dogru kisiyi bulmam lazim. Hem evliligin yasi yoktur etraf her zmn konusur sen en iyisini de yapsan konusur her zmn seni mutsuz etmek icin ellerinden geleni yaparlar. O yuzden kulaklarini tika ve kendine odaklan sen ne zaman istersen o zaman evlenebilirsin cunku bu senin hayatin ve zamani kisileri olacaklari sen belirlersin. Insanlara aldirma🌸
20 Yorumla
+1 yılbunu bilerek yapıyolar hala genç olan parasını kazanan kızları kıskandıkları için istiyolar ki herkes 18-19da hayatını yaşamadan evlensin
35 Yorumla- +1 yıl
Keşke bunu yazar kişisi de anlayabilse. Hayat yaşamaktan kasıt ise insanın sevdiği erkeğin yanında olması.
- +1 yıl
@Michael4732fs bunun için illa evli olmak şart değil insanlara pskilojik baskı yapmak saçma
- +1 yıl
Hmm herhalde bana demedin. Psikolojik baskı yapmadım çünkü
Soran+1 yıl@Michael4732fs teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim konuşmak istersen yazabilirsin
+1 yıl27 yaşım. Hala bekarım ve evlenmek gibi bir düşüncem yok. Olabildiğince geç olsa hatta daha iyi olur. Evlenmek sorumluluk işi. Ben henüz atanmadım. Bedava da evlilik yürümüyor yani. Evi geçindirmek para, çocuğun olsa para, kendinin ihtiyaçları olacaktır. Bunlar para hep. Öyle iki gönül bir olunca samanlık falan seyran olmuyor para olmadıktan sonra. Oturup eşimin parasını yiyecek bir tip de değilim. Birlikte çalışıp kazanmak kafası yaşayan biriyim. Yarın bir gün anlaşamazsam ve ayrılırsak başımın çaresine bakmak durumundayım. Evlilik çocuk oyuncağı değil. Sorumluluk duygusu beni korkutuyor.
11 Yorumla- +1 yıl
Bu beğenmeyen arkadaş galiba daha çocuk. Evliliğe de o yüzden çocuk oyuncağı sanıyor. 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılya bırak allah aşkına
kulak asma
sen sana uygun olanını bul
sonra mutsuz bir evliliğin olduğunda kimse yardımına koşmaz
bir de bu geç kaldın diyenler
sana suç bulurlar
kimse kimsenin hayatına karışamaz hem ama bu türkiye bu konuda gerçekten çok sinir bozucu
ne zaman evleneceğine hatta ne zaman çocuk yapacağına bile onlar karar verecek neredeyse
ne hadlerineyse10 Yorumla Bende erken evlenmek istedim ama birsey diyecegim kaderden nasipten fazlasi asla ama asla olmuyor bunu unutma. Cok cabaladim uzuldum Şu an 25 yasindaym ve benim halalarimda gec evlendiler sanirim benim kaderimde onlara cekmis. Bende isterim kendime ait evim olsun beni seven bir kocam olsun cocuklarim olsun. Yasim geciyor diye ust ust cocuk yapmamayim ama dedigim eger ugrastigin halde olmuyorsa bilki ya o isten hayir gelmeyecek ya da iyisi olacak ve bende 28 veya 30 yaslarmda evlenecegimi dusunuyorum. Gec olsun guc olmadin diye teselli ediyorum kendimi uzulme sende sabret hayirlisini iste :)
02 Yorumla- +1 yıl
Benim sınıf arkadaşım da böyle düşünüyordu şu anda 38 yaşında. Daha saçma olanını söyleyeyim mi? Çok fazla hayranı , çok fazla olduğunun düşünüyor.
Kusura bakmayın bir kız 30 yaşlara kadar evlenemediyse mutlaka bir problemi vardır. Lütfen suçu nasib ile kısmete atmayın.
Bazen evlilik sitelerine giriyorum 30'lu yaşlarda teyzeler öyle şartlar istiyor ki o şartlarda bir erkek olmuş olsa neden bu evlilik sitesine girsin, neden 30'lu yaşlarda bir kızla evlenmek istesin? Bence sorun kızların bakış açısı. Sizin istediğiniz erkekler %20'yi geçmez. %80 bekar kalsın bu mantıkla.
Soran+1 yıl@Müdrik saçmalamışsın köyde mi yaşıyorsun otuz yaş ne teyzesi
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılKimse okumuyor okusanda zaten bir şey olmuyorsun. Kızlar lise biter bitmez hemen koca peşinde evleniyor çoluk çocuğa karışıyor. Kısaca piyasadaki düzgün erkekleri yapıyorlar. Okuyanlarida koca kovalayanlar üniversitede kapıyorlar. Bulursam evlenirsin tabii kaldıysa. 🤔
010 Yorumla
Soran+1 yılE oldu o zaman üniversite sonrası düzgün adam kalmıyor mu
- +1 yıl
Var da dedim ya düzgün bölüm okuyorsa hele erkeklerde güzel sevdiği için kapılıyor çok nadir kalan olur. Artık evlilikde denge işleri var. Sende uygun birini bulup evlenmeye bak. Onun kaşı bunun gözü dersen geriye tek dullar kalır. Artık her şey nasip.
Soran+1 yılBen mühendisim çok yakışıklı erkekler var arkadaşlardan hepsi bekar bence bu devirde yakışıklı planlar hiç evlenmiyor
- +1 yıl
Bilmem artık sana kalmış ben de öğretmen ve mühendisim. Ben yolu yarıladım darısı başına.
Soran+1 yılDizin neden olmadı kapılmadınız
- +1 yıl
Ben okurken kapildim. Evlendim çocuklarım da var.
Soran+1 yılBence çok saçma fikirleriniz :))
- +1 yıl
Sana göre öyle ben gördüğümü deyimleri mi söyledim. Beğenirsin beğenmezsin söylemeye bilirdim de. Ama her şeyden önce nasip bu işler. Mühendis olmuşsun çok da güzel bir kızsan hemen kaparlar.
Soran+1 yılÖyleyim abicim gerçekten güzel biriyim ama ben para tip aramıyorum ruh arıyorum bulamıyorum bu yüzden de yalnız kalcam sanırım
- +1 yıl
Anladım hakkında hayırlısı olsun. Ama alnında yazmıyor kimsenin o adam iyi, bu adam kötü diye. İşin zor.
Gizli Üye(25-29)+1 yılYaşın daha çok genç yabancıların çoğu o yaşta evleniyor zaten. Evlilik yaşı 25 yukarı olmalı erken yaşta anne olmak evlenmek büyük hata pişmanlıktır. Cahil insanları ciddiye alma onlar saklığ normal görür genç kızları büyük erkekle evlendiriyorlar yazık. 35 yaşından sonra baba oluyorlar bu kötü işte çoçuğunun tanında dedesi gibi duruyorlar. Yaşıtın ve koca baba olmayı hak eden biriyle evlen.
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBir erkeğe de kendini saklama. Çevremde erken yaşta evlenen kızlar bin pişman kocaları aldatı hayatları gençliği mahvoldu. Cahil insanlar yüzünden. Adam gibi birini bulamazsan evlenme
Cevap sahibi+1 yılErkekler gençliğini yaşıyor kadınlara da evlen baskısı bi bitmedi erkekleri ta gören cahil zihniyetler
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılsaneıırm evet. hatta daha erken
bunun temel 2 nedeni var. 1. cinsel ihtiyaçları karşılamanın başka yolu olmadığı için. 2. bizim insanlarımızın çoğu akıl ve vücut açısından erken Yaşlanıyorlar. Erken yaşlanma sebeplerine gelince:çoğumuz boş hayaller peşinde koşuyoruz, sağlıksız besleniyoruz, spor yapmıyoruz.10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 489 cevap paylaştı.
+1 yılİnsanların hayatları neden bir kalıp içerisine sığdırılıyor anlamış değilim. Dünyaya gel, okumaya başla, iş edin, evlen, çocuk sahibi ol ve öl. Hayat bu değil, kimi 20’de evlenir kimi 50’de. Bunu belirleyecek olan kişinin kendisidir, ikinci bir kişinin düşüncelerini duymamak gerekir.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı. Mühendis olan birisi, insanlardan etkilenip bu konuyu sorun olarak görüyorsa, köydeki ilkokul terk Fadimeden ne farkı kalır?
Ayrıca meslegini yapmayan işsiz insanlarin. mühendisim, mimarım, bilmem ne uzmaniyim diye kendisini lanse etmesi bana komik geliyor.20 Yorumla
+1 yılBen ilk evliligimi 33 de, 2ciyi 49 da yaptım
Hiçbir şey için geç değildir11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
- Aşk İlişkileri konusunda 15,2b cevap paylaştı.
+1 yılyaşa fazla takılmayın bu evlilikte doğru orantılı bir şey değil, yaşı değil doğru kişiyi beklemek gerek, çevredekilere bakıp hayatımızi o şekilde yönlendirmeyiz, temel amaç mutlu olacağın duygularına gerçekten dokunan birinin olması
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılAlakası yok. 32- 33 'e kadar yolun var.
Keyfine bak.12 Yorumla
Soran+1 yılKadın içinde mi
- +1 yıl
Kesinlikleee...
Eğer çocuk istiyorsan doğurganlığına baktır. Sorun yoksa keyfine bak.
+1 yıl38 yaşında işsiz bekarım. Artık evlenemezsin diyorlar vs vs. Tek başarısı evlenmek olan ins anların laflarını kafaya takma
40 Yorumla
+1 yılYa evli olanlara aldanmayın artık. İlk birkaç ay/sene güzel sonra herkes pişman. Evlilik kavramı çok mantıksız. İki insan birlikte sonsuza dek yaşayamaz.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yıl25 Yaşında evlenenlerin çoğu bir veya iki yıl sonra boşanıyor. Evlenmek için evlenenlerin olduğu bir ülke olduk. Saçma sapan bir aceleye getirilmiş hevesler taşıyoruz. Hiç gerek yok acele etmeye.
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 887 cevap paylaştı.
+1 yılHep böyle insanları zorla mutsuz ettiler.
Doğurganlık endişesi, yaş endişesi...
Hayatı yaşamaya bak sen kimseye aldırma.
Sana onu zorla dayayanlar aynı kazığın acısını fazlasıyla yaşıyor.20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 315 cevap paylaştı.
+1 yılYa sen delimisin benim ablam 40 yaşında evlendi 1 tanede çocuk yaptı şimdi çocuk geldi 10 küsu yaşlarına onu diyenler halt etmiş...35’e kadar sıkıntı yok bence...
20 Yorumla Erkekler için aynısını demezler ama bence artık 18 yaş, evli, çoluklu, çocuklu aile planlama zorlaması saçma geliyor bana.
İstersen 30 yaşına gir, yine de geç kalmış olarak görmem bi insanı.10 Yorumla
+1 yılTatlım ben 27 yaşındayım ve senin gibi mühendis ya da kariyer yapmadığım halde bu yaşımda yeni nişanlandım. Sen boşver onları herkes herkese okadar güzel akıllar veriyor kii anlatamam 😂 evlenmek için en ideal yaşındasın bence, bu senin kararın ne zaman istersen ozman evlenirsin.
10 Yorumla
+1 yılOnların senin kadar aklı yok boşver. Engelle, terk et onları. Hayatta geç diye bir şey yoktur. Ne zaman istersen o zaman evlenirsin. Evlenmek bile zorunda değilsin. Salla. Boş insanlar onlar.
10 Yorumla
+1 yılHayır geç kalmadin, istemezsen evlenmeyebilirsin de ama geç kalmamak için doğru kişiyi bulmaya çabala çünkü cocuk istiyorsan hamilelik bir yastan sonra zor gelir ki hamile kalma olasiligi da azalir
10 YorumlaEvlenmek bi marifet değil ki önemli olan karakteri düzgün birini bulabilmek ha erken ha geç ne farkeder bu tarz düşünceler toplumun dayatmalarından başka bişey değil insanları dikkate almamak gerek..
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıltürkiyede evlenmek isteyen kadın evlenir. evlenmek erkeklerin problemidir daha çok. maddi manevi daha çok şey istenen erkektir.
nasıl biriyle evleneceksin önemli olan o. okumuş etmişsin. kalkıp lise mezunuyla mı evleneceksin.
her kadın yakışıklı, boylu posu, maddi durumu iyi statüsü yüksek bir erkek ister değilmi? saydıklarımın hepsi olmasa da ne kadar çok olursa o kadar iyi.
kadının yaşı ilerledikçe bu saydığım özelliklere sahip erkek sayısı giderek azalıyor. güzel ve genç kadılar kapıyor genelde. ki böyle özelliklere sahip erkek zaten çok az.
hal böyle olunca zaman aleyhine çalışıyor. kadın ya seçicilikten tavizler verecek ya belirlediği özelliklere sahip erkeği bekleyecek ve bulma olasılığı daha da azalacak.24 Yorumla
Soran+1 yılPeki bu kız güzel kültürlü ve ailesinin durumu iyiyse
Cevap sahibi+1 yılFarketmez erkekler için en önemli şey güzellik bu binlerce yıldır böyle ve öyle olacak. Güzellik doğanın kadınlara bahşettiği bir servet. Ancak maalesef zamanla güzellikleri yok oluyor. Biyolojik olarak zirve 25. Sonrası yokuş aşağı.
Yakışıklı statülü orta yaşlılara bak çoğu 25 li kadınlarla evleniyor.
He 30u geçen güzelliği azalan kadına ne oluyor. Ya karşıdaki erkekten beklentisini azaltıyor. daha sıradan bir erkekle beraber oluyor Ya da yalnız kalıyor
Soran+1 yılValla 27 yaşındayım hepsinden daha çekiciyim senin etrafın öyle sanırım :))
Cevap sahibi+1 yılYok ya lisede çok güzel bir kız vardı acayip havalıydı. Sosyal medyada tanıyor olabileceğinden denk geldim makyajsız resmen çökmüş 29 yaşında. Ondan sonra çok görüyorum bu yaşlarda saçlarında beyaz olanları makyaj, boya estetik falan kurtarıyor ama evlendiğin erkek en saf halini görüyor.
Bu arada 27 yaş en güzel yaştır kadında. Gençliğin son senesi. Cilt hücrelerinin son kez kendini yenilediği zamanlar
Hiç kimsenin lafıyla doğrunun, yanlışın ne olduğuna karar veremeyiz. Sen kendi doğruların, yanlışların için yaşıyorsun. O yüzden gerisi önemli değil. Ne kadar boş gelse de bu sözler, bir noktadan sonra bazı konularda dışarıya güçlü bir file örmemiz gerekiyor.
10 YorumlaBende de aynı dert var. Şu an tek amacım ekonomik olarak tam bağımsız olmak ve "artık zamanı geldi sanırım "diyebilmek bir erkek için söylüyorum evlenmek demek 200 k demek. Kız arkadaşım bu konuda çok baskı yapiyor ama en az 2 sene olduğunu düşünüyorum kendim için.
10 YorumlaEvlenmenin yaşı zamanı olmaz doğru insanla kararı olur. Ayva değilsin mevsimi geldi evleneyim diyesin. Eksiklik aşkı yaşayamamak evlenememek değil.
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. hayır yok öyle bir şey illa ki evlenmek için değil mutlu olduğun kişiyle hayatını birleştirmek önemli olan sonuçta kimse evlenirken boşanmayı düşünmüyor doğru kişiyle olmayacaksa hiç olmasın daha iyi
20 YorumlaGökte nikah kıyılmayınca yerde nikah kıyılmazmış. 30-40 yaşında ilk evliliğini yapanlar var. 8 sene sevgil olup evlenenler var. Hayırlısı olsun
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 685 cevap paylaştı. Senin iyiliğin için diyorlar kadınların en güzel en genç yaşları 26 27 gibi bitiyor gençken güzel bir evlilik yapmanı istiyorlar güzel bir aşk yaşamanı Ama hem kariyer hem evlilik genelde bir arada olmuyor İnsan vakit ayıramıyor özellikle özel sektörde çalışıyorsa Sonuçta hepimiz paranın kulu olmuş durumdayız ayrıca şans faktörü de var Olabildiğince her şeyi dengelemeye çalışıp hayatı kaçırmadan yaşamaya çalışmalısın çünkü hayat göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor
313 Yorumla- +1 yıl
Erkekler neden öyle demiyorlar peki? Genç yaşta baba olmak daha iyi.
- +1 yıl
Kadınların en güzel yaşları 26 kadar mı ne kadar saçma cinsiyetçi bir cümle. Kadın 30 yaşından sonra yaşlanıyor aşkı bulamaz aynen. Dayıların gençle olması aşk aynen. Genç yaşta evlenmek çok büyük pişmanlıktır.
- +1 yıl
Kadınlara çoçuk yapma baskıyı bi bırakın ya bir kadın 30 yaşındada da çoçuk yapa bilir erkekler gibi
- +1 yıl
Neyse cevap vermeyin cevabınızı merak etmiyorum
Soran+1 yıl@yaşayann_ölü haklısınız bunlar 26 da yaşlılık ne
- +1 yıl
Kadını 28 den sonra yaşlandırıyorlar erkekleri de 60 dan sonra yaşlandırıyorlar. Genç yaşta kadın adam gibi birini bulamadıysa aşık olamıdıysa ne yapsın ya. Ama genç kızların yaşıtı erkeklere gençliğinizi yaşayın evlenmeyin derler. Çoğu erkek aldatıyor zaten öyle birinden çoçuk yapmalarını bekliyorlar. Neyse boşver bunları
- +1 yıl
Ben ne zaman erkekler gençliğini yaşasın 60 a kadar çapkınlık yapsın dedim Söylediklerimi çarpıtmayın Sizin düşünceleriniz yanlış Gençlik yaşamayı 5 bin sevgili yapmak sanıyorsanız zaten hiç anlaşamayacağız Ben diyorum ki iki tarafta gençken aşıkken evlenmeli Hayat ertelemeye gelmiyor Şans faktöründen o kişiyi bulup bulmamaktan da bahsetmiştim ilk yorumumda
Ben de 28 yaşında bir mühendisim evlenmek için geç kaldığımı düşünmüyorum devir değişti okumuş biriysen 30 lar normal evlenmek için de evlenilmez
10 YorumlaKendini ne zaman hazır hissettiğinde evlen, eğer aceleyle ve hemen evlenirsen ileride belki pişman olabilirsin.
10 Yorumla
+1 yılBen işinde gücünde çalışan saygılı ve hoşgörülü merhametli 1,90 biyun da biri olarak evlenmek istiyorum ama ciddi evlilik düşünen yok ki evlenelim.
11 Yorumla- +1 yıl
Peki sen ne düşünürsün?
+1 yılMesleğin elinde, saçma sapan yorumlara aldırış etmemenizi tavsiye ederim. Geç filan kalmadınız ayrıca...
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılTürkiyede genel olarak evlenme yaşı 27'den başlıyor ortalama 35'e yaklaştı.
20 Yorumla
+1 yılmühendisler için evde kalma yaşı 34 senin için sıkıntı yok
10 YorumlaErken evlenip ayrılcağına geç evlen ömür boyu sürsün..
Not: ben 30 yaşında evlendim..10 YorumlaBence 28 yaş bile erken. Kadın erkek farketmio 30 yaşını geçtikten sonra evlenilmeli bence
10 YorumlaYa bence normal 30a kadar hatta anca düzen kuruyorsun neden acele edelimki
10 Yorumla
+1 yılKimin ne dediğini umursamaktan bu hayattan tat alamaz olduk. Başkaları için yaşamıyoruz.
10 Yorumla
+1 yılBeyin ve beden olarak evliliğe hazır olmadığın sürece yaşın önemi yok
10 Yorumlaşu an evli olmasaydım. Ayaklarımın üzerinde, özgür olsaydım.
10 Yorumla
+1 yılNe ilgisi var ya? Kime göre neye göre geç kaldın? Herkes önce işine baksın bi. Üzerine vazife olmayan şeylere ne güzel de yorum yaparlar. Evlenmek için evlenme. Mutlu olacak, seni mutlu edecek biri illa karşına çıkar. Çıkmayabilir de. Sonuçta evlenmek zorunda da değilsin ki
10 Yorumla
+1 yıl20sinde evlenen de var 35inde evlenen de gercekten şans işi
10 YorumlaYoo kadınlarda 35
erkeklerde 40
evde kalma yaşı :)10 Yorumla
+1 yılSana kim engel oluyor git istediğinke evlen, kim sama evkenemezsin diyor
11 Yorumla- +1 yıl
Tabi bulabilirsen🤣🤣🤣
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılTakma. kafana. hayat senin ve istediğin gibi devam et
10 Yorumla Herkezi boşver sen şimdi geç kaldın derler ayrılsan ayrıldı derler herkez kendi hayatını yasiyo
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 566 cevap paylaştı.
+1 yılhayır geç falam kalmamışsın yanlış bir evlilik yapmaktan iyidir bence
10 Yorumla
+1 yılEvlenmenin yaşı yoktur doğru zaman vardır. Bende 18 yaşında evlendim severek doğru zaman o gündü. Banada sen çok erken evlendin cahilsin muammelesi yapıldı insanların ne yaptıkları ne soyledikleri çok umrumuzda olmamalı.
21 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 985 cevap paylaştı. Değerli meslektaşım hayatını yaşa lütfen acele etme sakın
10 Yorumla
+1 yıl25im ve evlendiğim falan yok knk sakin ol. Kısmet bu işler hiç evlenmeye de bilirsin şahsen benim gidişat öyle gibi. Sırf evlenmiş olmak için evlenme sakın, nasipse olur ve zaten doğru zamanı ne sen bilebilirsin ne de başkaları ayrıca onlara ne ya!
20 YorumlaValla hiç evlenmeyip kendi ayakları üzerinde duran larda var hiç arayış içinde olmayın baktın olmuyor boş ver gitsin 30 yaşını doldurduktan sonra çocuk evlat edine bilirsin hem yalnız kalmazsın hemde sen sen olursun boş ver gitsin evlenicem diye yanlış kişiyi bulma
00 Yorumla
+1 yılOkumuş, akıllı genç bir kadınsınız, hangi yaşın geç olup olmadığını ancak siz karar verebilirsiniz. Toplumun dayatmalarına göz yummayın lütfen. 30 yaşında üniversiteye başlayabilir 40 yaşında evlenilebilir 42 yaşında anne olunabilir. Siz ya da bizler kendimizi neye ne zaman hazır hissedersek o zaman yaparız. Lütfen böyle saçmalıklarla beyninizi meşgul etmeyin. Zira bunlar içi boş dogmalar. Sevgilerimle esen kalın.
00 Yorumlaİllaki şu yaşta evleneceksin diye bi kaide yok.
Hiçte geç kalmış sayılmazsın önemli olan doğru insanı bulman yoksa küçük yaşta sırf evlenmek için evlenen çok insan var.00 Yorumla- Devamını Gör (163)
Devamını Gör(208)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 28 yaşında mühendisim, evlenmek için geç kaldın diyorlar. Bu ülkede herkes 25 yaşında evleniyor mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer