eski sevgilimden ayrıldıktan 2 yıl sonra beni ilişkimiz boyunca yani 6 yıl boyunca aldattığını öğrendim çok da umurumda olmadı çünkü kendisini arkadaştan öte sevmiyordum bir nevi sosyal çevresini sevdiğim için ve bir yandan da kendimi koruyabilmek için ( diğer erkeklerden ve özellikle kendi irademden ( gelecek soruya yanıt vereyim hiç ilişkiye girmedik ) ) ilişkiyi sürdürüyordum. fakat aldattığını fotoğraflar ile öğrenince şuna üzüldüm, babam ameliyat oldu gitmem lazım, birlikte tatile çıkmak istiyorum ama senin finallerin var ben hakanla gideyim seninle sonra gideriz, arkadaşımın babası vefat etti yanında olmam lazım dediği sıralarda o kızla olduğunu görmek üzdü yani aldatması değil de yalan söylemiş olması üzdü.
Adı üstünde eski gadası tepkisiz bir şekilde yanından geçer giderim. Sonuçta beni kaybettiğine o üzülsün. Ben üzülecek olsam ohooo evin yolunu bulamam.