AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
103Cevap
Bizim halimiz ne olur? Aynı ben😊
Geç değil..
sanada bakan yoksa ben öleyım ya
Tanışabiliriz, kısmet artık:)
aynı durumdayım bende geç kaldım sanırım
yoo, tam zamanı 3 yıla kadar yap yapacağını
Üç yıl sonra nolacak
geç olmaya başlar diye düşünüyorum gerçi 32 ye kadar yolu var fazla çocuk istemiyorsan
Çocuk istiyorum tabi 😊
kaç tane?
İki nasipse
o zaman 32 ye kalma 30 iyidir en geç ;) bence
Evet kesinlikle
meslek nedir?
Memur
memur olduğunu yazmışsın zaten de ne memuru anlamında sormuştum
Düz memur
:)) asdfghjjk
peki düz memur :) yok mu senin çalıştığın yerde erkek düz memurlar peki?
Beğenmiyorum
hmmm. ortamdan da bişey çıkmadı. eee netten falan tanışmayı denedin mi
Netten de anlaşamam ki
ama sen de hep önyargılısın. nereden bulmayı planlıyorsun peki? görücü usulü mü
Şi yerimde gerçekten adam yok
bununla nasıl tanışmıştın
Kimle
kimseyle tanışmadın mı bugüne kadar?
Tanıştım, arkadaş aracılığıyla falan olmuştu
Bence daha yeni başlıyor
Daha çok erken boşver
Ama ha deyince evlenilmez iki sene falan lazım
İşte 28 de tanışsan 30da evlenirsin
Çok geç işte
Sana iyi evlilikler
Çalıştığın yerdekilere duyur
Utanırım
Niye utanırsın direk söyleme bunu laf arasında duyur çevrene
Yapamam Ki ya
😂 çokmu utangaçsın burcun ne senin
Evet ya, yengeç burcuyum
Evcimen burçsun birde duygusal hangi ilde memursun
İç bölgeler diyelim ☺️
Ne üzerine peki
Masabaşı
Onu demedim maliyemi tarım mı banka mı vs vs
Neden soruyorsun
Nedeni yok korkma sanki mesleğini elinden alacam sanki😂
Çekinirim de ondan
Değiş bir kızsın ;)
Ne gibi
Elini tutsa birisi kesin bayılırsın onun gibi narin bişeye benziyorsun
Şey ben de tam bu noktadayim hayırlısı bakalım
Kara bahtımız 😅
Amaaan dur evlenirsin 25 sin daha
Sevmedigin hoşlanmadıgın biriyle evlenme
Yok ya ne geçi mesleğin ne
Memurum
Geçen senelerde şırnakta mıydın?
Hayır
Hangi kurum? Oradan ayarlarlar ben de memurum
Kurum küçük ya, küçük bir ilçe, geneli yaşça büyük erkek
Hangi kurum İstanbul malıye benım
Benim iç bölgede
Hmm yakın olsak tanışabilirdik
Kalmışsın ama. Bulursun memurmuşun
Nasip geç diye bişey yok.
Fizigin nasil kaç kilosun guzelse olur
Sanki biraz gec
Hayırlısı
Abaza ordusu gelmiş.
Evet
Namusun icin mi yasiyorsun
Evet
o zaman daha coook aci cekersin
Hayırlısı
öylede ama bu devirde hala bunu mu düsünüyorsun
Evet 😊.
zözelden bana yazarmisin
En güzelini yapıyorsun başına belamı alacan
Evlenmek istiyorum ama
Takma kafana su akar yolunu bulur boşver
Hayırlısı
evet kaldın
Kalırım ev benim
konuşsak mı
Hayır
Ricaederim. Yat hadi sabah mesai var.😊iyi geceler
Şehir neresi
İç bölgeler
Arkadaş ortamı falan yok mu
Yok hiç
Ee olması lazım hobi edin çevre gerek
Deneyeceğim ama işim yoğun enerjim kalmıyor ki
Haftasonu
İçimden gelmiyor hep yatıyorum
Böyle olmaz
Olmuyor evet
Çözüm bulman lazım
Dizi film izleyip yatıyorum
Olmazz
Napıyım
Bir kursa yazıl gece bara falan git
Bar bana göre değil
Neden gitsen seversib
Cafeye git o zaman
Geç kalmadın
Teşekkür ederim
Rica ederim
yoooo ne güzel işte
Çok bunaldım
bende 32 yaşındayım benimde hayatımda biri yok bunalmış mış
Siz de bunalabilirsiniz?
sohbet edelim bunalmıyalım
Yok
yalnız kal bunal emi
Beddua etmeyin
sohbetten bile kaçıyorsun sonra hayatımda kimse yok diyorsun
Bu siteden biriyle sevgili olacak değilim herhalde? Bu sorudan ekleyip yazan birinin niyeti bellidir v eben bu siteden biriyle tanışamam
tanış ne olacak seni yiyecek hali yok
Belki yer 😊
yemez yemez
Yasin gayet normal
Neden kimse çıkmıyor sevebileceğim
Bende dusunuyorum bulamıyorum :)
geç kalmadın gibi ama tam böyle sınırda gibisin
Evet sınırdayım
çünkü biliyosun tanısma süreci söz nişan derken uzun sürüyor bu süreleride hesaba katmak gerek sonra çocuk filan derken geçiyorda geçiyor zaman
Evet işte ondan korkuyorum ☹️ napcam bilmiyorum 🤷🏻♀️
iyi düşün karırını ona göre ver ben geç kaldım sen kalma 30 a girecem 1 ay sonra hala tık yok bende. Sen benim gibi olma diye diyorum. Benden ders çıkart işte. Evlilik yuva kurmak anne baba olmak güzel birşeydir. Heleki bir anne için illaki durum farklıdır diye düşünüyorum 9 ay karnına taşıdıkdan sonra kucağına alıp o bebeğinin kokusunu çekmek bu dünya eşşisz bir güzelliktir
Aşırı anaç biriyim. Bunları her şeyden çok istiyorum. Mutlu bir yuva kurmak istiyorum. Geç kalıyorum ama napıyım nasip meselesi... 😔
Tabi doğru bu işler nasip kısmet meselesi. Nasibin varsa olur zaten. Bilmiyorum herkesin fikrine saygım var ama ne bileyim bi zamandan sonra hani aşk değilde kafasına karakterine uygun eli yüzü temiz iyi bir insan daha iyi geliyor bana. Büyüklerimizden etrafımızdan görüyoruz zaten bir zaman sonra öyle ilk başlardaki gibi ateşli aşk olmuyor. Bundan ziyade sevgi ve saygı daha önemli. Ha kafana uygun birisi çıkar iyi bir baba olur iyi bir insan bu dediğin birisi çıkarsa evlen yani niye evlenmeyesin ki. Bu devir dr temiz insan zor yani. Aşık olup evlenip hayırsız bir insan olmasından kat ve kat daha iyidir
Yok işte öyle biri. Aşk istemiyorum zaten iyi biri olsun seveyim yeter ama yok
Annene filan söyledin mi bu durumuAnnen bulabilir aslında sana. Şöyle ailesi ve kendisi iyi biri olan seni üzmeyecek biri olan
Annem asla karışmaz hakka girmekten korkar
Çok geç kalmışsın
Akisina birak bosver
Geç kalmadın
Bende 27 yim yalnızım
Yok olabilir
Gec degil henuz
yok be
Keyfin Bilir
Biz de olgun bulamiyoruz niye gec olsun
Saçmalama
kardesimde eczacı 26 yaşında
Yani
hiç söyledim
Kırmızı odada çay mı içelim 😂
🤣🤣🤣🤣
kuzum memursun ne memursun maas kacin kocamda memur olcakta
Gizliden çık yazayım 😊
yaaz
atcanmi
becerıksızzz
Kabasınız
becerıksız olmaktan ıyıdır 25 lan 25 1 kısı bıle sevmezmı ınsanı
Sevmedi demedim yalnızım dedim
aynı bogun lacıvertı
Terbiyesiz
terbıyesızlıkle alakası yok gerceklerı soyleyınce boyle aglama
Geç kalmissin
Gerçekten mi
Mihtemelen
Hayırlısı
Görmek lazım
Kendimi pazarlamıyorum
Kendini pazarladığını düşünerek yapmadım bu yorumu.. sadece anlattıklarına istinaden.. senden farklı durumda olmayan insanlarda var
Anladım, yanlış anlamışım kusura bakma
artık tanışmaya bak
Ne memurusun
Düz
Evlenelim gel
Koca aramıyorum beyefendi
Korkuyirsun
Çoookk
Neden?
Mutsuz olmaktan
Anladım neden kendine çirkin kelimesini yakiştırıyorsun öyle yapma tamm
Çirkin değilim ki
Ama çok guzel sayılmam demişsin yani oda bir nevi öyle anlama geliyor ona bir erkek karar versin ben eminim güzel olduğuna
Teşekkür ederim sadece objektif oldum
Rica ederim birde alçak gönüllü gibisin👍🌼
Teşekkür ederim yine 😊
Birde gizlisin☺️
Çok mu gizliyim 😂
Evet ya çoook
😊😊
Hep boyle gül tamam guzel ol hep, bakma bana aslında belkide son zamanlarımı yaşıyorum ama direniyorum moralim bozuk ondan burada dağıtmaya çalısıyirum
Geç değil bence
Teşekkür ederim 😊
içanadoluda mısın?
Evet
benim de memleket öyle.. beklentin hangi yaş arası erkek? evlilikten
25-33 arası birini istiyorum. Kriterlerim çok yok adam olsun ekmeğini kazansın gerisi frekans uyumu
25 yaş erken aslında, işten kimseyle görüşmedin mi? anlaşamazsak laf söz olmasın kaygısı mı var? sohbet etmek istersen soruyu beğenebilirim
Gizliden çıkar mısınız.
çıktım
Evlenme özgür ol
Kısmet
Tanışabilir miyiz?
Off silemiyoruz galiba bu görüşü
Edepsizlik oldu ya kusura bakmayın ama.
Bulursun birini
hayirlisi