Üvey abim benden soğursa diye yanında kendimi kasmaktan çok yoruldum, onunla rahat konuşmam için bana ne önerirsiniz?

Abimle kan bağımız yok, evlatlık olarak düşünebilirsiniz. Ve onun öz kız kardeşi var, abimin ikimizi de sevdiğini biliyorum ama bizim kan bağımız olmadığı için bi gün beni hayatında istemezse diye kendimi çok kasıyorum yanındayken. İnsan abisinin yanında heyecanlanır mı, ben heyecanlanıyorum yanlış bir şey söyleyip bi hareket yaparım da benden soğursa diye. Her dediğini yaparım ama buna rağmen bazen bana sinirlenip bağırdığı olur, o benim yanımda çok rahat aslında. Herhangi bir konuyla ilgili konuşurken s... ktir et a... ına koyayım diyecek kadar rahat yanımda. Ama ben kendimi çok çok kasıyorum. Abimin yanında rahat olmam için ne önerirsiniz?
Üvey abim benden soğursa diye yanında kendimi kasmaktan çok yoruldum, onunla rahat konuşmam için bana ne önerirsiniz?
Cevapla