Kalbinizin giriş kapısında bir yazı olsaydı ne yazardı acaba?

Bazen yıllar sürer bir gözün kapısından içeri girmek, bazen bir an..
Ve o imtihanı verenler o kapıdan içeri girip,
O gönülde bir ömür misafir olurlar.
Gözler ki aşk kapısının tokmağıdır, gözler ki aşkın kapısıdır..
Girmesini bilene…@.@
Kalbinizin giriş kapısında bir yazı olsaydı ne yazardı acaba?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde!
Kalbinizin giriş kapısında bir yazı olsaydı ne yazardı acaba?
Cevapla