“Aldatsa da şunu yapmasa” diyebileceğim bir şey olamaz çünkü bu da kaldırabileceğim bir şey değil. Onu da yapmamalı, ilgisizlik, anlayışsızlık vs. de olmamalı çünkü bunlara gelebilen bir insanda değilim. İnsan sevdiği kişi tarafından önemsenmek istiyor, ondan beklemeyecekte kimden bekleyecek zaten? O da yapmayınca diğer insanlardan da farkı kalmıyor benim gözümde. Ayrı olmalı yeri, bende onda ayrı olmalıyım ve bunu hissettirebilmeli. Sevgisini, ilgini, değer verdiğini bir şekilde hal ve hareketlerinde, gözlerinde görebilmeliyim…