Yakışıklı erkeğe bu bize bakmaz diye hiç yanaşmadığınız oluyo mu?

genelde 1 arkadaşımla takılıyorum ve ikimizde ortalama türk erkeklerine göre iyiyiz ya da çevremizdekilere göre idare ediyoruz diyim ama ikimizin de sevgilisi yok çok bakan oluyo kafeye gittiiğimizde falan çoğu kız bakıyo ama öyle kalıyo kız arkadaşlarımız şey falan diyo sizin nasıl sevgiliniz olmuyo diyoruz böyle böyle onlar sizi elde edemiceklerini bildiği için yazmıyolardır diyo öyle bi olay var mı cidden bu arada amacım asla kendimi övmek değil sadece merak ediyorum
Yakışıklı erkeğe bu bize bakmaz diye hiç yanaşmadığınız oluyo mu?
Cevapla