Hetsey çok iyiydi fakat bir anda "ben artık ilişki istemiyorum " diye cikisti hep düzeldik ama bu sefer?

Kasımdan beri beraberiz beni hep çok sevdi ve önem verdi fakat temmuz başında ne olduysa bu türkü düzelemiyoruz.
Hep ekonomik sıkıntısı oldu ve ben ne zaman buluşmak istesem biliyorum öne para yok ve bana şey dedi"ben de buluşmak istiyorum ama sende böyle ısrar edince ben çok kötü oluyorum çünkü elimde yok ".
1 hafta konuşmadım hatta ortada olmadım dün wpden aradım 1 dakikaya hemen döndü ve aradı.
Yine aynı şeyler ilişki istemiyor
Bana bundan öncede sen beni asarsin demişti.
Buluşalım dedim o da tamam gel dedi.
Sizce ne yapmalıyı?
Hetsey çok iyiydi fakat bir anda "ben artık ilişki istemiyorum " diye cikisti hep düzeldik ama bu sefer?
Cevapla