Kasımdan beri beraberiz beni hep çok sevdi ve önem verdi fakat temmuz başında ne olduysa bu türkü düzelemiyoruz.
Hep ekonomik sıkıntısı oldu ve ben ne zaman buluşmak istesem biliyorum öne para yok ve bana şey dedi"ben de buluşmak istiyorum ama sende böyle ısrar edince ben çok kötü oluyorum çünkü elimde yok ".
1 hafta konuşmadım hatta ortada olmadım dün wpden aradım 1 dakikaya hemen döndü ve aradı.
Yine aynı şeyler ilişki istemiyor
Bana bundan öncede sen beni asarsin demişti.
Buluşalım dedim o da tamam gel dedi.
Sizce ne yapmalıyı?
Hep ekonomik sıkıntısı oldu ve ben ne zaman buluşmak istesem biliyorum öne para yok ve bana şey dedi"ben de buluşmak istiyorum ama sende böyle ısrar edince ben çok kötü oluyorum çünkü elimde yok ".
1 hafta konuşmadım hatta ortada olmadım dün wpden aradım 1 dakikaya hemen döndü ve aradı.
Yine aynı şeyler ilişki istemiyor
Bana bundan öncede sen beni asarsin demişti.
Buluşalım dedim o da tamam gel dedi.
Sizce ne yapmalıyı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Buluşmaya bile parası yoksa ondan hayır gelmez.
Evet adam sadece hayatı boyunca sanal işte birkaç gün konuşmuş hepsi bu hırs evden ilk normal iliskisiyim. Ben gidicem ama bu sefer kararlıyım.
Ya saçmalama ne işin var senin orda. Yapmak isteyen bir türlü borç harç bişey bulur yapar sok bunu kafana.
Zaten biz en son Nisan ayında bulustugumuzda da parası yetmedi de amcasının oğlundan istedi.
Bakicam gerctekn beni hala seviyor mu yoksa cidden çoktan bana yol vermiş mı. Gözlerine bakmak istiyorum.
Bu kadar aciz olma. Parası olmayan gider çalışır bir şekilde kazanır. Kendini bu kadar küçültme.
Bu acizlik veya kendini küçültmek değil aşkta ve savaşta her şey göze alinir zaten adam çalışıyor fakat aile içinde topmaiyie para ona ise işte belli bi miktar veriliyor ağrılı bunlar
Yavrum ondan sana hayır gelmez inat etme. Kafanız farklı bir kere sizin olmaz yani.
Bu ilişkiden hayır gelmez
Ya çok iyiydik benim için İstanbul'dan kalkip İzmir'e bile geldi 2 defa. Ne zaman ben buluşmak istesem onda para yok biliyordum ama istiyordum o ise kötü oluyormuş beceremediği için buluşmayı.
Çok iyi bir insan ama bunları sorun ediyorsa bu aşkınıza engeldir
Neyi sorun ediyorsa? Sadece saçma sapan bı nedenle ayrılmaya mı çalışıyor?
Hayır kendini yetersiz görüyor
Biliyorum aynısını dedi bana "sen beni aşıyorsun"dedi. Ben Londra'da okudum bı sure ama geri döndüm o ise inşaatta çalışıyor ve lise diploması bile yok benim ugrasimla başlamıştı onu bile almaya
Seviyorsan bırakma bence
parasız adamla hayatmı gecer bee kendıne bakamayan sana nasıl baksın
6. aydan sonra iliskiler sallantiya girebiliyor
Evet biz birde ayrı sehirledeyiz bunu bile bile başladık.
Sadece ekonomik açıdan istediklerimi yapamayacağını söylüyor ki ben hicbirsey istemiyorum.
Zaten uzak iliskilerde 6. Ay kilit noltasi. Birbirinizle beklentilerinizi paylaşın
Her zaman ben ona sadece sevgi istediğimi söyledim fakat ben okuyan biriyim o ise inşaatta çalışıyor bu onu korkutan şey.
İyi de bunu bile bile benimle olmak istedim sindi niye böyle oldu bende anlamadım.
Olmuyorsa zorlama
Gayet oluyor ben hicbirsey demedim ve istemedim ki ondan onu aşan.
Ona evet çok ağır şeyler söyledim ama hep duzelmistik. Şimdi ne oldu bilmiyorum.
akışına bırak canım koşma