Erkeklerle sağlıklı bir ilişki kuramıyorum ne yapmalıyım?

Olduğum gibi davranıyorum. Bazen onların istediği gibi davranıyorum ne yaparsam olmuyor. Diğer kızlar erkeklere kötü davrandıklarında halde çanta gibi geziyorlar ben iyi davranıyorum eğlenceli olmaya çalışıyorum ne yaparsam olmuyor. Bir yerde yanlış yapıyorum ama nerede bilmiyorum şimdi konuştuğum birisi var onunda gitmesini istemiyorum düzenli bir ilişki istiyorum artık. Ne yapacağımı bilmiyorum nerede yanlış yaptığımı bilmiyorum nasıl düzeltebilirim
Erkeklerle sağlıklı bir ilişki kuramıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla