35 yaşına kadar birliktelik yaşamayan erkek neden yaşamamıştır sizce sevgilileri olmuş ama?

Kendimi eşime sakladım diyor bana ve evlenmekte istiyor bende kimseyle olmadım ama sizce inanmalı mıyım
35 yaşına kadar birliktelik yaşamayan erkek neden yaşamamıştır sizce sevgilileri olmuş ama?
Cevapla