30 yaşına gelmiş bir adam daha önce neden evlenmemiş olabilir?

Bu konuda biraz yargılayıcı bir yapım var sanırım annem yaşıma yakın erkekleri ergen bulduğum için kendimden daha büyük 30 veya o yaşa yakın bir erkekle olmam gerektiğini söyledi benim de aklıma hep şüphe düşüyor bu zamana kadar neden evlenmedi ki diye
30 yaşına gelmiş bir adam daha önce neden evlenmemiş olabilir?
Cevapla