OOf ne yapmalıyım sizce ya? Böyle uzun bir mesaj alsanız ne yapardınız bakın lütfen?

Tandem diye bir uygulamadan ingilizce pratiği yapmak için insanlarla konuşuyordum. Genelde birkaç cümlede konulma biterken benden 2 yaş büyük biriyle tanıştım. Fransız bir erkek ve fransada yaşıyor. Yaklalık 1 hafta her gün uzun uzum konuştuk asla kötü niyetli biri değildi asla hissettirmedi hep kibar naifti kendi resimlerini gösteriyordu bana vs. ve arkadaş olarak konuşmaya devam ettim
Dünden beri pek yazmayınca ben de şakasına trip attım konuşmak istemiyorsun galiba diye ki uugulamayo da silecektim. Birden bana öyle uzun bir mesaj attı ki şok oldum. Benim değerli olduğumu anlatan, bir şeyler paylaştığı ve devam etmek istediği konuşmak istediği tek insan olduğum, hayatında hiç ilk mesajı atmamış olduğu ama benle konuşmayı çok istediği vs. Bir şeyler yazdı. Yok artık sanaldan da hoşlanmazsın heralde. Acaba benden mi hoşlanıyor diye düşünmedim değil. İnstagramdan devam ederiz konuşmaya falan dedim kısa kestim ama içime de kurt düştü hahaha siz olsanız nasıl devam ederdiniz
Güncellemeler
+1 yıl
Hhhey
OOf ne yapmalıyım sizce ya? Böyle uzun bir mesaj alsanız ne yapardınız bakın lütfen?
Cevapla