Tandem diye bir uygulamadan ingilizce pratiği yapmak için insanlarla konuşuyordum. Genelde birkaç cümlede konulma biterken benden 2 yaş büyük biriyle tanıştım. Fransız bir erkek ve fransada yaşıyor. Yaklalık 1 hafta her gün uzun uzum konuştuk asla kötü niyetli biri değildi asla hissettirmedi hep kibar naifti kendi resimlerini gösteriyordu bana vs. ve arkadaş olarak konuşmaya devam ettim
Dünden beri pek yazmayınca ben de şakasına trip attım konuşmak istemiyorsun galiba diye ki uugulamayo da silecektim. Birden bana öyle uzun bir mesaj attı ki şok oldum. Benim değerli olduğumu anlatan, bir şeyler paylaştığı ve devam etmek istediği konuşmak istediği tek insan olduğum, hayatında hiç ilk mesajı atmamış olduğu ama benle konuşmayı çok istediği vs. Bir şeyler yazdı. Yok artık sanaldan da hoşlanmazsın heralde. Acaba benden mi hoşlanıyor diye düşünmedim değil. İnstagramdan devam ederiz konuşmaya falan dedim kısa kestim ama içime de kurt düştü hahaha siz olsanız nasıl devam ederdiniz
Dünden beri pek yazmayınca ben de şakasına trip attım konuşmak istemiyorsun galiba diye ki uugulamayo da silecektim. Birden bana öyle uzun bir mesaj attı ki şok oldum. Benim değerli olduğumu anlatan, bir şeyler paylaştığı ve devam etmek istediği konuşmak istediği tek insan olduğum, hayatında hiç ilk mesajı atmamış olduğu ama benle konuşmayı çok istediği vs. Bir şeyler yazdı. Yok artık sanaldan da hoşlanmazsın heralde. Acaba benden mi hoşlanıyor diye düşünmedim değil. İnstagramdan devam ederiz konuşmaya falan dedim kısa kestim ama içime de kurt düştü hahaha siz olsanız nasıl devam ederdiniz
Güncellemeler
+1 yıl
Hhhey
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
abi ben sanal yabancı sevgili flört ustasıyım. Bence hoşlanıyor olabilir akıllı ol devam ettir
Korkutuyor hoşlanması beni ama hahaha niye hoşkanıyor kii yaa konuşsum sadece işe pratik için hahah zaten iyi birisiö instagramdan konuşuruz dedim ama korktum
konuya fransız kalırdım🤦♂️ kanka iyise gitmeye popon yiyorsa git ülkenin bi artısı yok zaten 😄
Yahu hayatta gitmem hayatta ilerletmem bu konuşmayı sadece ingilizce konuşyp pratik yapabileceğim bi arkadaş kendisi benim için
Ama benden hoşkandığını düiünmeye başladım bu upuzun mesajla ve korkuttu biraz
olabilir Türk kızı güzeldir çekicidir
Niye hoşlanıyo ya öff hahaha
Korkutuyor ama bu beni
ya s. et guzel bişey işte
Bana çok güvenilir gelmez aslında ama yakın bi kız arkadaşım tam da böyle amerikadan tanıştığı biriyle bu yıl evlendi ahskdldl
Hahahaa hayır hayır asla o tür işlere girmem. Onu sadece pratik yaptığım biri olarak görüyorum o kadar. 1 haftadır çok iyi arkadaşça konuştuk hepsi bu. Ama şakadan trip attım böyle upuzun mesaj atıp cümleler yazınca benden hoşlandığını düşünmeye başladım ve asla istemiyorum bunu hatta beni korkuttu. O yüzden konuşmaya devam etsem mi etmesem mi onu düşünüyorum sadece. Yoksa iyi birisi. Ama benden hoşlanmasın hhaa
basit yalanlar
Ya yalanı geçtim benim için hiçbir anlam ifade etmiyor zaten sadece bir arkadaş benim gözümde ki o. Bike değil bence yarın öbür gün sıkılır bırakırım konuşmayı yabancı başka ülkede biri sonuçta asla ilerletmem ama böyle yazması korkuttu niraz
hiçbir anlam ifade etmiyorsa şimdiden bitir konusmayı uzatmaya gerek yok.
Sorsam mı acaba benden hoşlanıyor musun diye
Korkuttu çünkü biraz bu durum beni hoşlanmasın benden hahaah
Yoksa arkadaş olarak sevdiğim birisi iyi biri
yazdığı mesaj hoşlandığının belirtisi zaten sormaya gerek bile yok :d
Abi bir insan saçma sapan uugulamadan 1 haftadır tanıdıpı birine niye hoşlantı besler ya jahahaha
Of istemiyorum bu durumu
Şimdi konuşsam mı konuşmasam mı onu düşünüyorum sadece
İyi birisi iyi bir arkadaş ama benden hoşlanmasını istemem
Bir de elin yabancısı tee fransadasın ne bekliyorsun yani
ülkeden gitmek için fırsatttt handnfd
Hahahaahhaha aay hemen kaçiyim o zaman
Ciddeeen kafama takıldı şimddi ama
Sen olsan ne yapardın
güvenmem ben
Konuşmaya devam etmezsin yani
ederim laga luga için
Hahahahaaa sen de hem gğvenmem diyorsun hem laga luga diyorsun
Ben de öyle ilişki falan yapmam o ne öyle yabamcı biriyle olamam zaten malesef türk lazım bana hahjaa
Ama konuşmaktan korkuyorum diyorum sadece böyle hissettirdiği için korkmalı mıyım hahha
ya konus istediğin gibi olmadı bırakırsın
Musallat olmaz inş başıma soneçra hahahah
İstemezsem engellerim zaten
olmaz olmaz, aynen engellersin
Sanalda vok guvenme
Arkadalım detayı tam okumuyor musunuz
zaten benim için sadece pratik yapacağım bir arkadaş kendisi yarın öbür gün sıkılır keserim bile konuşmayı elin yabancısı başka ülkeden.
Sadece böyle upuzun mesaj atması benden hoşlanıyor mu diye düşündürttü bana korktum
Benim yazdığımı iyi okuyup anlarsa ne demek istediğimi anlarsın bugün uzun yazı yazar kalbini kazanır yarın konuşmaya baslarsin o butgun başka şeyler ölür
Asla olmaz merak etme
Sadece benden hoşlanıyorsa bu sıkar canımı çünkü arjadaş olarak görüyorum onu sadece
Sorsam mı acaba
Sor neden sormuyorsun