
#smellsmoke

Evet var

ahaha 😂😂 bende diyodum nerde kaldı ahah
Bu bence kadina da erjegede yakisan birsey degil, herkesinnbir onuru, gururu, haysiyeti var, bence bu sekildeki tavirlar bayagi geliyor bana. Sevmedigim seyler. cik demek istedigim biri yok.
Daha şimdi sevgilime söyledim bu ne ezikçe bir cümle ya? Dedi. Saçma sapan kelimeleri bir araya getirip güzel konuştuğunu mu sanıyorsun? Dedi. Aramız bozulmak üzere çok teşekkür ederim.
Cevap
25Cevap
Bu kurtuluş benim memleketli :)) ek bilgi olsun istedim :)) gölgeler güzeldir :) Gölgerlerin gücü adına :))
Bu şekle büründüğün anda karşındaki kişi koşarak kaçıyor. Bu devrin insanına sevgini fazla belli etmemen gerekiyor 😌
Var evet 😌
Sorunun altında Adım adım hayallerine doğru reklamının çıkması peki 😄
Ahaha acılara yürüyor korkmuyoruz o zaman 😄😄 ahah
Acılarla işimiz yok hayatım güzelliklere yürüyelim hep beraber inşallah 😄😄
Yook kimsenin gölgesi olamam 🤷♀️
Bu şarkı olmamış beğenmedim..
Bu şarkıya nasıl yayınlanma izni verilmiş?
Bi ara Sıla'nın Karanfil şarkısında
"bi sigara yak" sözü geçiyordu diye klip yasaklanmıştı..
Hayır. Kimseye ne gölge olurum ne hayaline girerim. Benli hayaller kuran kendi kaybeder.
Öle kimseyi sevemedim daha hep takılmalik oldu bee😬
Biri olursa gölgesi olacağım olur kısmet işi.
Değecek birisi olursa neden olmasın.
Sevdiğimin yanında bedenimle gerçekten olurum. Gölge oyunu beni bozar.
Kimseyi istemiyorum. O derece gölgesi bile uzak dursun.👒
Hayır yok olmasına da gerek yok soğudum herşeyden herkesten
Kime gölge olduysam gittiler o yüzden bir daha tövbe
Ben Genelde Mazin Olurum Aklını Alırım Geçmişini Ssssilerim diyorum
Sevgini belli edersen muhtemelen sen söyledikten sonra her şey çok farklı olur o yüzden belli ettmemek gerekli 👍
Bu cümleyi kuracağıma Tokyo gibi kendimi patlatırım daha iyi
Eskiden gölgedi olduğum kadın…
Asla böyle bişey demem. Iyyy
Vaaay güzel cümle :) ama malesef henüz yok
Unumu eledim eleğimi astım
Şu an öyle birisi yok
Yok, o kadar çok yapışmam :)
Ah ah ne yazsam bilemedim
yok ya
Yok.
Buna değecek bir insan evladı daha tanımadım
Gerek yok yan yana , yana yana yürürürz🔥
Evet var
Hayır yok kimse.
Hayır yok
Hayır, yok😏
Yok. YOK Yoooook
Böyle biri yok
Olsa keşke
Yok.
elbet
Yok öyle biri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?