Bir erkek kızı kendi hayatını haketmedigini düşündüğü için bırakırmi yoksa bahanemi?

  • İnternetten tanıştık ve benim cabamla görüştük çocuk sevdiği kızı yakın arkadaşıyla yakalamış ve artık kızlara güvenmediği için tek gecelik ilişkiler yaşıyor bana ilk görüşmede sadık kalmaya çalışacağını düzeleceğini söyledi fakat sonra telefonlarda aradığında sürekli hayata dair tavsiyeler verdi ( seni seven şöyle yapar böyle yapar vs) buluştuğumda bana karşı çok ilgiliydi yani tek gecelik gözüyle hiç bakmadi kotu bir hareketti yoktu biraz egoist bir insan sadece neyse ikinci buluşmada arkadaşlarımızla bulustuk tanıştırdık hersey çok güzeldi arkadaşımla bana gül aldı hiçbir kıza yapmam bunu dedi sonra en sevdiğim şarkıyı kulağıma söyledi sonra sürekli her şey senin iyiliğin için haketmedigin şeyler var çok ozurdilerim diyordu o gün hiç gitmemi istemedi akşama kkadar durağa kadar bıraktı akşam eve geldiğimde silmisti heryerden sordum sebebini ben senin gözyaşın olmak istemem benim gibi adamlar senin gibi temiz insanları haketmiyor dedi adamda deilim zaten boşver vs dedi tamam dedim bitti daha sonra tekrar yazdı istersen dost kalırız yapamıyorum flortten ötesi olmuyor 4 yıldır dedi kendisi 28 yaşında içimde kalmasın soylemek isteidm dedi kabul etmedim bana zarar verebilirdi böyle bir ilişki sizce donermi şu an 3 ayı geçti herkesi silmiş ve hiçbir şey paylasmiyor artık
Bir erkek kızı kendi hayatını haketmedigini düşündüğü için bırakırmi yoksa bahanemi?
Cevapla