Sizce bir erkek bir kızı niye kendine bağlayıp yok olmak istiyor?

Bunu yapınca eline ne geçecek. Bunun amacı ne ve bunu ağzıyla sözde şakasına söyledi ama git gel yapıyor ben ise bilerek o yazmadığı sürece yazmıyorum. Zaten ona dedim eğer ki yine iletişimi kesmek istersen daha konuşmam senle
Sizce bir erkek bir kızı niye kendine bağlayıp yok olmak istiyor?
Cevapla