Yok bence ondan değil, kendilerini daha iyi koruyacak ya da gölgesinde huzur bulacaklarını düşündükleri için istiyor olabilirler. Ama uzun boylu isteyin orta boylu kişi ile evlenen, sevgili olanda çok. Her kadın ne istediğini bilmiyor ki öyle söyler farklı şey yapar o yüzden o kadar irdelenecek bir konu değil.
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Benim boyum 1.67 kısa mıyım? 😀 Seviyoruz yanımızda durduklarında güvende hissediyoruz gibi geliyor bazı kızlar sadece kaslı erkekleri sever mesela oda koruma iç güdüsü ile ya da olgun erkek severler baba sevgisi için hepsi değişir.. kısa boylu erkek bende sevmiyorum yani şöyle 1.70 falan 2 santimlik farkla 😀
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
2 metre olunca size nasıl bir güven verebilir ki. Sırf boyu uzun diye güven mi verdiğini sanıyorsunuz 😂 Gene bunun altında badboy sevdasını görüyorum
Yüksekte duran şeylere ulaşabilmek için olabilir, güneşten korunmak için olabilir, yanımdaki Biblo öteki kızlarınkinden daha uzun diyebilmek için olabilir :D boyları uzun erkeklerin, her şeyi uzundur algısı olabilir 🙆♀️ Boyu kısa olan kızlar birazda olsun yüksekliği tatmak istiyor olabilirler
Boyu dert etmek değil. Benden bi tık uzun olsa bile sarıldığımda kafam o çenenin altına değecek böyle hfkhk kendimi bebek gibi hissediyorum o zaman hoşumuza gidiyor ondan :D
Selam Benim uzun baylu olanlara zafım, Yanında küçük kalmayı sevdiğimden. Minyon bir kadın olarak yanında kendimi daha güvende hissettiğimden. Bide çok şirin duruyor ya 🤭
Benim boyum 177, bende 190 istemem haklı bir isyan bence sgshhss daha bile uzun olabilir çünkü nedense tatlı oluyor bencee sarılmak öyle falan hoşuma gider yaa umarım bir gün