Benim bir defa oldu. Çok acı çektim pişman oldum. Sonradan evlendi daha kahr oldum 7 yıl ayrılık acısı çektim. Şimdi evlendim. Evlenmeden önce ona bağlanmak ve sevmek aşık olmak için yoğun bi süreç yaşadım. Ne tuhaftır sonradan ilk sevdiğim kız gibi bi sorun yaşadım ama tekrardan. Aynı acıyı çekemem dedim ve evlendim
ne yapalım yani geçmişteki seçimleri yanlışları hataları değiştirilebilir mi ben çok mu mükemmelim yani değilim neden yanlışlarıyla yargılıyorum ki.. Herkesin geçmişte yaşadığı hatalar yaptığı yanlışlar kötü seçimleri olabilir insanız kusurlar bizim için var ve eminim hayatında yaşadığı her şeyden bir çıkarımda bulunabilir ve hayatına yön verebilir değil mi?
Böyle bir durumda geçmişteki meselelere takılıp onunla kuracağım güzel geleceği etkilemek bana saçma geliyor..
Aşırı uçuk şeyler olmadığı sürece etkilemez, deşelemem de. Bilmem gereken şeyleri anlatır, bende anlatırım ve bu konuşma ilişkiye başlama evresinde yapılmalı. Her şeyi kabullendikten sonra adım atılmalı ve o defter bir daha açılmamalı. Sürekli geçmişi deşelemek geleceğe dair atılan adımların önünü keser ve huzursuzluk getirebilir. Bunun ne kendime yapılmasını isterim, ne de karşımda ki insana yaparım...
Yanlışları yoksa hatalarını göz ardı ederim. Sonuçta yanlış yapmamak için de Yaradan akıl vermiştir.
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yanlış yapmamak için akıl veren Yaradan en büyük yanlışları bile affedebiliyo ama. O affedebiliyoken ben kendimi O'ndan üstün görmem. Beşer şaşar beşer yanlışta yapar hata da. Yanlışlarının fatkındaysa ve ciddi manada bunlardan pişmansa ben kendi adıma şans verebilirim.
Yaradan ile kimsenin arasına girmeyi sevmem. Doğru olan da budur. Yanlışlarında insanın ileriki hayatımı etkileyecek durum olursa kaldıramam. Hayatın şansa yeri yok bence. Şans ancak loto Toto gibi şeylerde olur. Benim iradem varsa yanlış yapmam. İnsana sonuçta akıl verilmiş. Yaradan bizi yaratan tabi onun gözünde kullarız ama insanlar birbirinin gözünde kul olamaz. Şimdi kaldıramayacağın yanlış olursa seninde kaldıramayacağın durum olur elbette. Herkesin yapısı farklıdır.
Gecmisteki belli basli tavırları karakteristik özelliklerini yansitir.. bunlar onemli tabi.. dun ona nasil davrandiysa konu benzer oldugunda bana da aynisi gibi yapacak.. karakter çünkü
Müslüman olduktan sonra eski inanışlarındaki günahları bile Allah tarafından sıfırlanır ya insanların.. Ben de aynı mantıkla bakarım. Adam eşim olmadan önce ne yaptı ise sorgulamam.🙂
Herkesin kendine göre hatası var günahı var. Kimse sütten çıkma ak kaşık değil.. O yüzden şahsen beni çok etkilemez.. Allah ile kul arasında olan bir şey..
Geçmişine bağlı. Geçmiş önemsiz diyip geçemem. Ya bir kadını tehtid ettiyse şiddet uyguladıysa? ya da çıkarları için kullanıp kendini masum gösteriyorsa?
Geçimşinden çok geçmişinden sakladığı sırlar kararlarımı etkiler herşeyi anlatabilir. Yeterki sır saklmasın yalan söylemeyin bana açık olsun yeter. Gersi bir şekilde çözülür muhtemelen
Dikkat etseniz iyi olur Şeyma Subaşı gibi kadınlar çok tehlikeli. Demet Akalın 3 tane koca boşandı.. 3-4 yıl mesajlaşarak tanıyamazsınız ama geçmişe bakınca anında belli oluyor