Sevgilinize mesaj atıyorsunuz ve "buyur ben babasıyım" cevabını görüyorsunuz ne yapardınız?


Merhaba X Bey, ben oğlunuzla görüşmek istemiştim müsait olunca mesaj attığımı söylerseniz sevinirim. Ay bu yaşda milletin anasından babasından mı korkçaz
Cevap
17Cevap
Bir dakika bende teli babama verecem siz konuşun derdim
birbirlerine saydırırlar artık senin oğlun benim kızım diye sjas
Dünürleşiyorlarmış bir de. :D
Plan o zaten') en güzel aşklar kavgayla başlar mantığı ile... 😄
erkek arkadaşımın telefonunda ne aradığını sorardım 😼
Evladım değil mi sana mı hesap vereceğim dese?
evladının bir özel hayatı olduğunu en azından mesaja bakmaması hatta cevap vermemesi gerektiğini söylerdim 😼
Ha bir de yargılıyorsun? 😅
olması gereken
Biraz gec oldu ama bende gelininiz 😊hanzo oglunuz tanistirmadi bir turlu diyebilirim. Demem yaa, cvp vermem.
Telefonu sevgilime ver 😡
Derim 🤥 sjssjsjsksks
Ben de kocasıyım ne yani bize mi iş koyuyosun ahsdgbhas
ben bi ara sevgilime mesaj attığımda kuzeni yazmıştı oyun oynuyor şu an, ben kuzenim diye xd
O andan sonra eski sevgilim* olur. Numara'yı engellerim.
aynen bu tarz bir reklam tanıtım girerdim araya :D hoş bir sürpriz olur hem
Aaa öyle mi nasılsıniz vs sorardım sonra kızıyla konuşmam gerektiğini söylerdim.
Bende sevgilisi beyaz ışık görürüm uyandığımda tüm vücut alçı içerisinde.
direk arar, halini hatrını sorarım..
baktım ters yapıyor, kapısına gider, efendi gibi dayağımı yerim :)
Bankamıza yapmış olduğunuz başvuru işlemi reddedildi xx hanım. 😂 tepki an itibariyle bu.
Korktuğum'dan değil fakat, onu zor duruma düşürmemek adına okuldan, iş yerinden vs. yerden arkadaşıyım okul, işe vs. ile ilgili bir kaç soru soracaktım der geçerim
"Ben şahsın arkadaşıyım müsait olduğu zamanda bana dönebilir mi acaba" bunun gibi bir şey olurdu herhalde
Selam, ben gelinin sjzsjsjd
Hayko gelin 😂
İddialı
👰😄
Sevgili olduğumuzu söylerim. 😃 Bunda utanacak ne var
Utanmalasın demedim zaten sakin ol :D
Bir kere ciddi düşünmediğim ile sevgili olmam. Gider isterim. Babasından da korkacak adam değilim. Azdan az çoktan çok gider
"Ben Arya. Oğlunuz/Kızınız size benden bahsetmemiş sanırım. Neyse, daha sonra ona beni aramasını söyleyin lütfen." :)
Kusura bakmayın rahatsız ettim ben... Okuldan arkadaşıyım müsait olunca beni arayabilir mi?
Nasılsınız efenim 😁 ben ……
İnme geliyor herhalde sonunda 😅
Yok be aga 😀 ismimi söylüyorum
🤣🤣
Bende gelininizim derim 😂
Oo kaynata naber 😂
Ben onun arkadaşıyım da kendisine ulaşmam gerekiyor
Valla onun bilmemde çocuk efsane cevap vermiş 😂😂👍🎉🎉
"Merhabalar babacığım, kendisi ile görüşmek istemiştim ama sizinle tanıştığım için de memnun oldum."
Haha asla bu cümleyi kuramam.
"Merhabalar efendim, kendisine yazmıştım. İletirseniz sevinirim." Derim.
Aslında sen ilk kişisin. :D
benim babam telefonumu eline bile almaz 😀 yanında çalsa yanıtlamaz ki
Merhaba bende kardeş bildiği kankası Muzaffer tanıştığımıza memnun oldum
Bende gelininizim derdim😂😂 ben biraz arsızım çünkü
Çok iyi djfjcndjjfj 😂
Basima geldi. abisi yazdı ben de din hocasi ayetel kürsüyü mu ezberleyin dedi fatiha mi onu soracaktım dedim
Cocuk bana inşallah ailen yasin okumasını biliyodur dedi daha yazamadım 😂
Bende manitası derdim
Soru güzel ama buna bir cevabım yok
Sırf senin cevabını görmek adına sordum bu soruyu ayıp ediyorsun. :D
Nbr babalık senin oğlan nerde jdjdhhd
Kız lan ne oğlu😅😅😅
Adamın kalbine indi resmen. 😂
Damadinizin der.. numarayi silerim😅
Ders notlarini alıcaktim derim herhalde
Ne desem bilemedim şimdi 😂
Şu an bant kaydı geçişi olacak derim. 😂😂😂
telefonumu kapatırım eger gizli saklı bir işse :)
benim babam senin babanı döver derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?