Başlarda her ne kadar BahtliBedevi gibi düşünsemde, şu fantastik soruya reyting kazandırmamada başarılı olamadım. Tek demek istediklerim sorudaki (sırf soru sormak için kurgulanmış) hayali senaryoyu "püfff" diye geçiştirip benim için asıl önemli olan yer için bir şeyler karalamaktan geçiyor.
Yakalanması gereken nokta benim için yapılmış/yapılacak olan "yeniden evlilik".
Elbette kişilerin özel yaşantılarıyla birlikte gelen özel isteklerine saygı duyulması gerekir, fakat boşanmış konumdaki her iki ebeveyn içinde tekrardan kurulacak bir evlilik hayali bana çok acımasız ve bencilce geliyor. Eğer evlilik, ortada çocukların olmadığı bir ihtimalden geçseydi, buna aldırış etmezdim ve bu olasılık üzerinde yüzümü buruşturmazdım. Ama bana öyle geliyor ki anne veya babanın evlendikten sonra boşanıp tekrardan kendi "arzuları" üzerine çocuklarına "bakın şimdide bu adamla/kadınla mutlu olmayı deniyorum" ya da "işi pişiriyorum" demesi yüksekliğiyle ölçüşemez derecede aşağılık bir karakteri gerektirir fikrimce.
Çocuklarının kafalarındaki baba/anne imajını düşünüp o imajı zedelememek, düşürmemek adına -sağlıklı bir zihniyetle- onlara yeni bir (üvey) annenin/babanın varlığı tanıtılamaz. Böyle olmaması gerekir bana göre.
Böylesi oldukça kendince, bencilce olup çocukların zihinlerine oturan anne/baba kavramına saygısızlığı ifade eder.11 Yorumla
En İyi Cevaplar
öncelikle merhaba..
soruyu okurken bir matematik sorusu gibi algıladım "babanın yaşı kaçtır" diye bitecek diye bekledim...
19 muş güldüm...
elbette vardır hayatta böyle tuhaf vakalar fakat 16 yaşındaki bir gencin bu durumda karar verebilme ya da düşünebilme yeteneğinin ne kadar çalışacağı muamma...
bırakın karar vermeyi yaşam tarzımız, örf, adet ve geleneklerimiz gereği benim başıma böyle bir şey gelmiş olsaydı o yaşta muhtemelen katil olurdum.. bırakın o yaşı bu yaşta öyle bir cinayet işlendiğini duysam helal olsun çocuğa derdim..19 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 837 cevap paylaştı. Böyle bir ilişkide üzülmesini istemediğim için olabilecekler hakkında uyarırım, birlikte yaşamak yerine nikahlanmasını tavsiye ederim, yaş farkından dolayı ileride üzülebileceğini söylerim.. Yine de israr ederse onun hayatı, onun seçimi ve kararları der yeni arkadaşıyla tanışarak kendisine bir şans veririm.. Yapamadığımızı anladığımda babamın evine taşınırım..
319 Yorumla- +1 yıl
İçeriği nasıl olursa olsun '' sen olsan ne yapardın? '' tarzındaki hayalgücünü ve sınırlarını zorlayan soruları severim oldum olası.. Kaldı ki bu tip hikayeler az da olsa hayatın ta kendisi.. Bilirsiniz hayatın insana neler getireceği belli olmaz..
Sorudaki insanın yakınımız olması mutluluğu haketmediği anlamına da gelmez.. Aradığı ve hakettiği mutluluğu o şahısta buluyorsa ve arkadaşı da düşündüğüm kadar iyiyse neden olmasın, aşkın yaşı var mı ki.. - +1 yıl
Çok memnun oldum gerçekten. Bir an onu aldatıyorsunuz diye düşündüm. Ve üzülmüştüm. Allah mutluluğunuzu daim etsin. Bir yastıkta kocayın inşallah. Selam ve saygılar. Eşinizin yaşı kaç? Meslekleriniz? Vallahi benim kızım 29 yaşında evli. Meksikalı 1 insanla. Boşanmak istiyor. Çok dertli.:(
+1 yıl19 yaşında biriyle? biraz daha aklı başında davranıp kendine uygun birini bulursa bir ihtimal adamı tanıyıp ona göre karar verebileceğimizi söylerim,, ayrıca kendisine 9 yaşında bir kızı olduğunu hatırlatırım,, ille de o diyorsa kardeşimi alır babama giderim,, ayrıca 1'ler çok itici üşengeçlikte son nokta herhalde,,
23 Yorumla- +1 yıl
laftan anlıyorsa evde kalırım anlamıyorsa kardeşimi alır gider başımın çaresine bakarım o kadar da erkeğim artistlik yapıyorum ;d
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı. Kararlarına saygı duyarım ama bu şeyleri yapan biri ancak hayal dünyasında ve bizi düşünmeyip sadece kendini düşünüyordur babamın evine veya kardeşimide alıp ayrı eve çıkarım şayet aksini istiyorsa önce mantıklı olucak havari hareket etmicek edicekse sadece kendi hayatında bizim hayatımızda yapamaz
113 Yorumla
+1 yılÖyle bir şey olsa annemden soğurdum. Sevgilisine güvenmezdim. Onları görmeye bile tahammülüm olmazdı. Eve bile isteksizce giderdim. Eve geldiğimde de odamdan çıkmazdım. Onlarla muhatap olmazdım. Psikolojim bozulurdu. O çocukların psikolojisi çok bozulur ya. Ben dayanamazdım. En sonunda o adamı evden kovardım :D Psikopat olurdum galiba :D
221 Yorumla- +1 yıl
Onlar daha küçükler.. şu an ne yapabilirler ki zaten :(
İnanın çok üzüldüm. - +1 yıl
O çocuğun okuması ve kız kardeşine sahip çıkması gerekiyor. Artık sorumluluk onun elinde. Baba yok, anne desen bencil.
- +1 yıl
Maalesef
- +1 yıl
Küçükken olmuş demek ki bu :( İyi yapıyor ya haketmiş
- +1 yıl
Annesi o 19 yaşındaki gençle evlenmiş mi acaba? Ben de öyle @sentences
- +1 yıl
Namus diye bir şey var yani boşanmış olsa bile. @sentences
- +1 yıl
Annesi o gençle evlenmiş mi? @Derhadır1
- +1 yıl
10 yıl sonra ne olmuş? Ayrılmışlar mı?
- +1 yıl
Tamam :/
- +1 yıl
62 yaşında ve 20'li yaşlarda gösteriyor :D O nasıl bir vücutmuş öyle :)
19 yaşında çocuğu sayılır. öncelikle anneme hislerimi anlatırdım.19 yaşındaki bir gencin hayatında sadece annen olmayacağını anlatırdım. sizleri kendisini anlayacağı bir yaşa kadar getirip sonra özel hayatına bakmasını söylerdim. kabul etmezse belli bir süre beraber yaşama , olmuyorsa babamın yanına giderdim.
18 Yorumla- +1 yıl
Babaları durumu bilmez mi hiç. Tabii ki durumu çok iyi biliyor. Çocuklarını yanına almamış ne yazık ki. Tabi 19 yaşındaki 1 genç babalık yapamaz. Onun yapacağı tek şey var. Sex. Anne de bu durumu çok iyi biliyor. Çocuk lise mezunu. Güya müzisyen. Düzenli 1 geliri yok. Ayrıca uyuşturucu da kullanıyor. Anlayacağın kadın hem çocuklarına bakıyor hem de sevgilisine o dönemde.
- +1 yıl
böyleyse aşk maşk palavra. anne çocuklarını sevmiyor diye düşünür. annelik öncelikle fedakarlıktır. çocuklarının rızkını başkasına yediriyorsa ona anne diyemem kusura bakmasın. iki seçenek var , ya çocuklar ya da 19 yaşındaki çocuk. onu seçerse şayet yakın akrabaya giderim (anneanne, babaanne vs vs ) elbet çocukları anlayan birileri bulunur ;)
Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı. Ve 19 luk sevgili 16 lık gencin anasını aynı evde bağırta bağırta şeyeder... Sonra da sabah mutlu bir yüzle nasılsınız çocuklar bu gece çok güzeldi der. Ve bu günler boyu aynı şekilde sürüp gider...:)))
19 Yorumla
+1 yıl"Birlikte" kelimesini "1 likte" ve "birbirimize" kelimesini de "1 1 imize" diye yazdığın için cevap vermek gelmiyor içimden.
31 Yorumla
+1 yılEvleneceği adamın yaşı 19 olmasa sorun yok ama, o da kadının çocuğu yaşında :) Kadın 40 yaşında baro, 19 yaşındaki elemanla ne işi var :)
15 Yorumla- +1 yıl
Baro ne olursa olsun ya, yarı yarıya yaş farkı kolay kolay kabul edilebilecek birşey değil. Bir kere birbirlerinin yanına bile yakışmaz onlar Anna ve Oğul gibi olurlar :)
- +1 yıl
Olur mu hiç öyle şey. 10 yıl boyunca oğlan kadını evire çevire becermiş gece gündüz. 1 keresinde şöyle 1 olay yaşamışlar. Bunlar Bodruma gitmişler tatile hep 1 likte. Denizde anne ile sevgilisi başlamış öpüşmeye. 10 dakika boyunca öpüşmüşler. Sonra denizden çıkmışlar el ele. Çocuğun penisi ereksiyon halde ve fark edilmemesi mümkün değil (kadının bana söylediği). Doğru evlerine gitmişler. Çocuk kadını becerdikten sonra tekrar sahile dönmüşler. Düşünebiliyor musun?
- +1 yıl
Ben bu işin içinden çıkamadım hajı :) Ne b. k yerlerse yesinler bari biz karışmayalım :)))
Ay çok pardon annen Hande Yener falan mı? Abi 16 yaşında oğlun var 19 yaşında sevgilin nası oluyor yav? Kabul etme evladım kardeşinide al babana git
11 YorumlaSonucta 16 yasinda kiz anne bunu dusunmesi lazım 19 yasindaki cocuk esi kizi 16 yaşında oglanda seviyosa paradan seviyodur 40 yasindaoi kariyi napsin o kadar bakire guzel varken
217 YorumlaBu tip bir şeyi yaşadım ve son derece doğal karşıladım. Herkesin kendi hayatı. Düşünülecek ya da kafaya takılacak bir şey yok.
14 YorumlaKalp ota da konar boka da ama bu kadarına katlanmaz annemin yüzüne bakmam. normalde anlayışlı insanım ama asla bu kadar düşen bir insana alkış tutamam
16 Yorumlaanne seninde babamında anasını sikiyim die düşünürüm, allahdan böle bir kurgu olmadı benimle ablamın hayatında...
11 Yorumla
+1 yılkardeşim kader işte, allah herkesi sınıyor bir şekilde, yaşadıkların kolay şeyler değil gerçekten, rabbim sabır versin
11 YorumlaYarın bir gün o 19 yaşındaki çocuk kız kardeşine sarkarsa ne olacak? Annenden hayır yoksa babanızın evine gidin.
110 Yorumlamanyakmi kari cocugu yasinda biriyle ve bir haftadada tanismislar ayni evde yasamaya karar vermisler haha kadin pedofil heralde hicmi dusunmemis cocuklarin psikolojigini
21 Yorumla
+1 yılKardeşim 1 yazmak yerine 0.1 saniye harcayıp uzun uzum "bir" yazsan daha rahat anlardım * bu ne. Ayrıca böyle bir olay bence yaşanmamıştır.
23 Yorumla- +1 yıl
La olur aklından zorun mu var niye 1 yazıyorsun, öyle annenin de 19 yaşındakinin de kişiliği ortada madem gerçek. Yine de ben böyle bişey olacağına inanmıyorum bu durumda sana yalancı diyorum.
- Aşk İlişkileri konusunda 706 cevap paylaştı.
+1 yılBöle bişe olamaz sen 16 sın bebe 19 yaşında annende 40 yaş farkı 21 oglu yaşında biriyle özel hayatmı olur
11 Yorumla zor bir durum ve kız kardeşin de küçük anane babanne yok mu o evde yaşanmaz biliyorum :(
15 YorumlaO kadar da uzun boylu değil yani ama bozamazsam bu işi köprüyü geçene kadar ayıya dayı derim. Sonra onlar düşünsün
13 YorumlaYaa uyarmasi arkadaslar ya direk anne azdinmi soylerim arada 21 yas var lutfen azicik edep derim ya da sen benim annem olamazsin babamla yasamak istiyorum derim bir dahada gorusmem
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbu nedir arkadaş bu nasıl annelik duygusudur oglu yasında bırıne asık olmuş bırde sıze anlatıor helal olsun modernlıkte üst limit öyle anne olmaz olsun kesınlıkle tahammül edemem
111 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılbenım babam 7yıldır bizim için bekar yasıor yası 47 bır anne daha yılı dolmadan buluyor
Cevap sahibi+1 yılyeni birini
Cevap sahibi+1 yılne nasıl yanı ya cocuun annesı 18yasında bırını bulmuş ya kendıne ıyımısın sen ya
Cevap sahibi+1 yılsenın konuşmandan pek gerçek anlamı çıkaramadım ben
+1 yıl19 yaşında biri ne demek ya neredeyse akranın. yaşıtı birisi olsa neyse. ayrıca sorumluluk alabilecek bir yaşta değil o çocuk
17 Yorumla- +1 yıl
nasıl 10 yıl yaşamış ya 9 yaşından beri nasıl görüsmüs?
- +1 yıl
dostum bu ailede sen mi varsın? anlatınca günümüzden bahsediyorsun sandım geçmişten bahsettiğini anlayamadım
- +1 yıl
ben kabul etmezdim öyle biri eve gelecekse ben giderdim babamın yanına
Yok artik yaa kendinden uc yas buyuk bir baba he yok artik oyle bisi yapsa sanirim kardesimide alir babamin yanina giderim
11 Yorumlaşimdi 40 yaşındaki kadın 19 yaşındaki oğlandan mı hoşlanmış?
11 Yorumla
+1 yılYas farki cok annene bunu vurgula ve o yasta bir gencin 40 yasindaki bir bayanla normal olamayacagini bu isin icinde bir is oldugunu belirt
11 Yorumlaulan 19 yaşında çocuk 40 yasında bayan ilk defa duyuyorum ne kadar mal insanlar var yha :)
11 Yorumla1 zamanlar sorularını takip ederdim ama ortadan kayboldun. germek olduguna inanmıyorum :)
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbabamın yanına giderim. Allah belanı versin sapık kadın derim
11 YorumlaSalla dunyayi :D naparlarsa yapsin
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 362 cevap paylaştı.
+1 yılo genç annen ile seks dışında işi olmaz bunu bil
11 Yorumla Öyle bişey olmazki kanki
15 Yorumlavururum bir dk düşünmem öyle ananın ben...
13 Yorumla
+1 yılYaş farkının fazla olduğunu düşündüğümü söylerim.
130 Yorumla- +1 yıl
Sana anne desin o zaman derdim.
- +1 yıl
Anne desin anne. Üç yaş büyükmüş ne de olsa benden. Ben anne diyorsam o da anne diyecek.
- +1 yıl
DİYECEK!
- +1 yıl
Bana ne arkadaşım yatmasın o da.
- +1 yıl
Evlenmeden olmaz.
- +1 yıl
Kovarım öyle herifi evden.
- +1 yıl
16 değil miydi?
- +1 yıl
O zaman katlanırım ne olacak.
- +1 yıl
Allah Allah. Her gece aralarında yatarım :D
- +1 yıl
evet.
- +1 yıl
Zaten ağabeyim herşeyi ayarlamış olur :D Olmaz öyle iş ayrıca uykum çok hafif benim. Yataktan kalkarken uyanırım. Gerçekten çok hafif.
- +1 yıl
Yaparım.
- +1 yıl
Senin annen böyle 1 halt yese dediklerini yapacaklarına inanıyorum ben. Hatta çocuğu evden kovmak için başka olmadık şeyler de yapar, çocuğu evden kaçırtırsın. Babam öldüğünde annem 40 yaşındaydı. Annem kendisini bana ve abime adadı ve bizleri okutup hayata hazırladı. Allah ondan razı olsun. 2008 de rahmetli oldu. O dönem annem sıkıysa eve başka 1 erkek getirsin. Mümkün mü? O hıyarın bacaklarını kırar kapıya koyardık. Bu karakter meselesi. O kadının aklı fikri seks de olduğu için öyle yaşamayı tercih etmiş. Yapacak pek 1 şey yok.
- +1 yıl
Elimden geleni yapardım. Ama öyle seks için halt yiyen annenin şerefsizliğiymiş. Tabii ki de karakter meselesi.
- +1 yıl
Evet dediklerinizde çok haklısınız. Anne şu an 1000 pişman. Oğlu hala depresyonda. Şu an 33-34 yaşlarında. Annesini sürekli aşağılar. Ona inanılmaz kötü davranır. Bunun nedenini kadına söylemiştim. O genç ile sevişmen yüzünden bu çocuk böyle demiştim. Anne, sevgilisi ile sevişirken çıkarttığı sesleri, inlemeleri çocuklarının duyduğunu da biliyor. Düşünebiliyor musun. Gecenin 1 yarısında yatak odasında annenin inlemeleri bağırmaları duvarlarda yankılanıyor. Çekilecek şey değil vallahi.
- +1 yıl
Vallahi de değil.
- +1 yıl
Amin :)
19 yaşında baban mı olacak şimdi senin?
14 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 384 cevap paylaştı.
+1 yıl1 1 imize den sonra okumadım.
11 Yorumla 19 yaşındakini tavlarım annemle evlendirmem
111 Yorumla"16 yaşında bir gençsiniz" den sonrasını okumadım
11 Yorumlaevden çıkar gıderim..
14 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. sen hıc degısmıycen:d
17 Yorumla- +1 yıl
Bak ben sana 1 şey diyeyim. BTC projesinde çalışırken psikoloji eğitimi almıştık. O eğitimde psikolog bize şunu söylemişti. İnsan asla değişmez. Evli çiftlerde taraflardan 1 isi karşısındakine değiş diyorsa, bu olayı çatışmaya götürür. Sonunda ayrılık olur. Hiç 1 allah kulu karşısındaki değiş dediği için değişmez. Bilmem anlatabildim mi?
oha der çeker giderdim
15 Yorumla40 yasinda anne 19 yasinda biri pes dogrusu.
15 Yorumla
+1 yılBabayla neden kalmiyor?
111 Yorumla- +1 yıl
40 yaşında ki bir kadınin kendinden 11 yas küçük bir erkekle ilgilenmesini gectim 2 çocuğun varsa ve 2side kızsa o erkeği eve getirmek hiç te doğru birşey değildir sonuçta 19 yasinda henüz ergen ve kiziylada aralarında pek yas farki yok.
- +1 yıl
Pardonn. Bilmiyorum erkek olsaydım böyle bir şeyi kabul etmezdim diye düşünüyorum. Ailenin içine tanimadigimiz bir insani sokmasini istemezdim bu de benden bir kaç yas büyük bir gencse.
- +1 yıl
Tanimadigim için birşey söyleyemeyecegim. Keşke gerçek olmasaymis tabi bir genç için zor. 16 yasinda küçük bide kiz kardeşi var ona sahip cikmasi gerekirken birde boyle bir anne...
- +1 yıl
Ozaman o anneyi birakicaksin.
- +1 yıl
Bu çocuğun hic mi akrabası yok? Hala, teyze amca?
bu soruyu nerden buldun beee cinayetlik soru bu
11 Yorumladurum vahim
#DiyorumBen^^11 YorumlaBen olsam asla istemem.
13 YorumlaGôtucuklerinden sislerim:)))
114 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılabi o çocuk komalık cidden komaya sokarım :)
125 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılbaya bir dayak yer sonra zaten annemle olamaz sorun da ortadan kalkar
Cevap sahibi+1 yılpeki bu olayın bir yerinde var mısın sen
Cevap sahibi+1 yılböyle bir kadın 15lik gözükse ne olur peki olaylar nasıl şu an mrk ettim
Cevap sahibi+1 yılhani olayın bir yerinde yer almıyodun
Cevap sahibi+1 yılboşver göndersen ne olacak ahlaka olmayan bir insana ahlakı düzgün olan bir insn zaten 1 ay bşanmışken başkasıyla olmayı düşünmez ve oğlunun yaşına yakın biriyle olmaz ve arkadaşlarına dikkat et yoksa senin de ahlakın bozulcak
Cevap sahibi+1 yılo zmn tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş :)
Cevap sahibi+1 yılbu olayda sadece gence ve kız çocuğuna acıdm inş anası kızını da yoldan çıkartmamıştır
Cevap sahibi+1 yılAllah korumuş o kızı ve oğlu depresyonda kadın hala şey peşinde mi
Cevap sahibi+1 yılve sen hala bu kadını yatağa atma peşindesin senin de ondan aşağı kalır yanın yok
Cevap sahibi+1 yılsana niye vermedi eksilir miymiş ya da senin nasıl miden tutuyor onla aynı yatağa yatmaya
Cevap sahibi+1 yılhım bn hayatta olmam o kadınla midem tutmaz
Cevap sahibi+1 yılbn bir tek bana ait olan kadınımla yapardım hayatımda bir kişiyle oldum o da evleneceğim kadın :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılla sen misin yoksa bunlarinin anasina yavsayan
11 YorumlaUmudu 19 luk da aramak çözüm olur mu :)
17 YorumlaBabama giderdim 😞
15 Yorumla
+1 yılbabanın yanına git
11 Yorumla
+1 yılBabasına abi der
11 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar