Kısa keseceğim. 25 yıldır :
Babam
- Çalışmıyor
- ev masraflarını ödemiyor
- evde yan gelip yatıyor
- Varını yoğunu bir villaya yatırıyor ve o villa önceki eşinden olma oğlu tarafından dolandırılıyor
- bana ve kardeşlerime maddi manevi hiçbir destek sağlamadı ama kuzenlerime her ay harçlık gönderdi
- Psikolojik ve fiziksel şiddet uyguladı
- ama şimdi ben sizi düşünüyorum, iyiliğinizi istiyorum diyerek bize annemi kötülüyor
Annem
- Devletten aldığı üç kuruşluk yardımla bize baktı yıllarca
- börek hastası olmasına rağmen hademelik yapıp evin kirasını faturalarını ıvırını zıvırını ödedi
- bize maddi manevi destek verdi
- çok iyi bir anne olduğunu söyleyemem ama bize baktı
- şimdi kardeşlerimle büyüdük işimiz paramız var annem ise çalışmaya devam edip parasının bir kısmını ev masraflarına diğer kısmını da ilk eşinden olma oğluna düğün altınları almak için biriktiriyor (babaları vefat etti).
Babam ise hem hiçbir bka yaramayıp hem de annemi bize kötülüyor size para biriktirmek yerine onlara biriktiriyor diye siz daha annenizi tanımıyorsunuz şeytan o diyor canım kız kardeşim de babamı tutuyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu gerçekten karmaşık ve duygusal bir durum. İki farklı ebeveynin çok farklı tutumları var ve bu, aile içinde kırılmalara neden olmuş gibi görünüyor. Öncelikle şunu söylemeliyim ki, duygusal açıdan kendini rahatlatmak ve objektif kararlar alabilmek için oturup kendi hislerini anlamaya çalışmalısın. 🌿
Görünüşe göre annen yıllarca sizin için çok mücadele etmiş, bu tartışılmaz bir gerçek. Babansa, geçmişte hatalar yapmış ve şimdiki davranışlarıyla seni duygusal olarak etkiliyor gibi. Küçükken annenden daha fazla destek görmüş olman, ona karşı doğal bir bağ kurmana neden olmuş olabilir. Bu durum tamamen anlaşılabilir. 🌼
Babanın senin ve kardeşlerinin iyiliğini istediğini söylemesi, tüm geçmiş sıkıntıları bir anda düzeltecek değil maalesef. Aile içinde herkesi sakin bir şekilde konuşmaya davet edip duygularını birbirine ifade edebileceğiniz bir ortam yaratabilirsiniz. Ancak bu durum, kimin haklı ya da haksız olduğunu değil, huzur ortamını hedef almalı. Empati ve konuşma bazen şifalı olabilir! 🌸
Kendi mutluluğunu ve yaşamını öncelikli tutmayı da unutmamalısın. Belki profesyonel bir destek alarak kafanı toparlamak da iyi gelebilir. Bu süreçte duygularını bastırma, hak ettiğin ilgiyi ve sevgiyi kendine vermeyi unutma. 🧡