Bu durumda annenizi mi tutarsınız babanızı mı?

Kısa keseceğim. 25 yıldır :

Babam

  • Çalışmıyor
  • ev masraflarını ödemiyor
  • evde yan gelip yatıyor
  • Varını yoğunu bir villaya yatırıyor ve o villa önceki eşinden olma oğlu tarafından dolandırılıyor
  • bana ve kardeşlerime maddi manevi hiçbir destek sağlamadı ama kuzenlerime her ay harçlık gönderdi
  • Psikolojik ve fiziksel şiddet uyguladı
  • ama şimdi ben sizi düşünüyorum, iyiliğinizi istiyorum diyerek bize annemi kötülüyor

Annem

  • Devletten aldığı üç kuruşluk yardımla bize baktı yıllarca
  • börek hastası olmasına rağmen hademelik yapıp evin kirasını faturalarını ıvırını zıvırını ödedi
  • bize maddi manevi destek verdi
  • çok iyi bir anne olduğunu söyleyemem ama bize baktı
  • şimdi kardeşlerimle büyüdük işimiz paramız var annem ise çalışmaya devam edip parasının bir kısmını ev masraflarına diğer kısmını da ilk eşinden olma oğluna düğün altınları almak için biriktiriyor (babaları vefat etti).

Babam ise hem hiçbir bka yaramayıp hem de annemi bize kötülüyor size para biriktirmek yerine onlara biriktiriyor diye siz daha annenizi tanımıyorsunuz şeytan o diyor canım kız kardeşim de babamı tutuyor

Bu durumda annenizi mi tutarsınız babanızı mı?
Cevapla