Bi kızla fake olarak 7 aydır sevgiliyim ve ona bu durumu açıklamak istiyorum, çok pişmanım ne yapmalıyım?

Merhabalar, internet üzerinden tanıştığım bir kız ile 7 aydır sevgiliyim, Resim olarak tandığım başka bir kişinin resmini atıyorum. Tabii o da görüntülü konuşmak istiyor, bende bu zamana dek çeşitli bahaneler bulup görüntülü konuşmadık. İlk konuşmamızda gerçek resmimi atmıştım ve çocuk gibisin dedi. Bende çok utandım ve başkasının resmini atmaya başladım geçen bana dış görünüş benim için hiç önemli değil dedi ve gerçeği ona söylemek istiyorum. Kendisini bırakmak da istemiyorum ve birbirimize çok aşığız ama tek problem fake resim kullanmam. Bunu ona nasıl açıklayabilirim? Lütfen dalga geçmeden ciddi cevaplar verebilir misiniz? Kızlar size böyle bir şey yapılsa ve açıklansa ne hissedersiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Gençler size yaptığım şeyi yüzüme vurun demedim biliyorum çok kötü bir şey bende pişmanım yakın zamanda açıklayacağım ve nasıl açıklayacağım bu saçma sapan triplere girmezseniz iyi olur
Bi kızla fake olarak 7 aydır sevgiliyim ve ona bu durumu açıklamak istiyorum, çok pişmanım ne yapmalıyım?
Cevapla