25 yaşındayım fakat benimle tanışmak isteyen kimse olmadı. Bunun sebebi nedir?

25 yasindayim bana yazan tanismak isteyen biri olmadi. Sebebi ne olabilir?
25 yaşındayım fakat benimle tanışmak isteyen kimse olmadı. Bunun sebebi nedir?
Cevapla