Eşime beni bu kadar yalniz biraktigi icin hakkimi helâl etmiyorm.. karmasik dyygularda olanlar burda mi?

Eşimle tartıştık..15 gün oldu haksız olduğu halde adım atmadı.. gurbet ellerdeyiz.. ailem uzakta. kendimi o kadar yalniz hissediyirm ki.. esime beni hayatin her aninda yalniz bıraktığı icin hakkımı helal etmiyorum
Eşime beni bu kadar yalniz biraktigi icin hakkimi helâl etmiyorm.. karmasik dyygularda olanlar burda mi?
Cevapla