23 Yaşındayım sevdiğim adam 35 yaşında ona duygularımı açıklamalı mıyım?

şirkette 3 aydır sevdiğim biri var 35 yaşında.. biz olur muyuz sizce? kendisini gerçekten de beğeniyorum ama hiç oturup beraber başbaşa konuşmuşluğumuz yok. benimle ilgileniyor mu tam anlamıyorum duygularını, belkide kardeşi olarak görüyor ben farklı türlü anlıyorum.

sizce ona duygularını açmalı mıyım? onun beni sevdiğini nerden anlarım? aramızda çok mu yaş farkı var ben mi kafamda kuruyorum yardım edinnn
Güncellemeler
+1 yıl
yardım
23 Yaşındayım sevdiğim adam 35 yaşında ona duygularımı açıklamalı mıyım?
Cevapla