şirkette 3 aydır sevdiğim biri var 35 yaşında.. biz olur muyuz sizce? kendisini gerçekten de beğeniyorum ama hiç oturup beraber başbaşa konuşmuşluğumuz yok. benimle ilgileniyor mu tam anlamıyorum duygularını, belkide kardeşi olarak görüyor ben farklı türlü anlıyorum.
sizce ona duygularını açmalı mıyım? onun beni sevdiğini nerden anlarım? aramızda çok mu yaş farkı var ben mi kafamda kuruyorum yardım edinnn
sizce ona duygularını açmalı mıyım? onun beni sevdiğini nerden anlarım? aramızda çok mu yaş farkı var ben mi kafamda kuruyorum yardım edinnn
Güncellemeler
+1 yıl
yardım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Aynı işte çalışıp her gün birbirinizi görüyorsanız sıkıntılı bir durum. Acilirsin ama o öyle düşünmüyordur sonra iş yerinde köşe kapmaca oynarsınız. Belki olgunsaniz ikinizde takmayada bilirsiniz.
Ölmek istiyorsan bu ruhsal bir sıkıntı yani buna göre sende bir vaka oluyorsun
#Hükümdar
Bence sorun olmaz tabiki oda senden hoslaniyorsa. Benimle esimin arasinda 13 yas var.
nasıl anlaşıyor musunuz
Tabiki 11 yil oldu. Erkegin olgun olmasi iyidir. tabi ilk once adam olucak.
Aynı şirkette çalışmanın bazı sıkıntıları var
35 yaşındaki amcanın nesini sevdin. Bence boşver.
off ben olgunlardan hoşlanıyorum ya 😂
Sevgi eksikliğin var
öyle mi diyorsun büyüklerden hoşlanıyorum diye
Eğer olaya bu açıdan bakmadıysan ciddi anlamda 2 hafta kadar bunun üzerinde bir şeyleri düşünüp öyle karar vermelisin
bilmiyorum doğrusunu söylemek gerekirse beni hiç seven biri olmadı yaşıtlarım erkekleride hep çocuk görüyorum olgunlar bana çok daha erkek geliyor neden bilmiyorum
Sebebi bu yaşıtların seni istemiyor gibi göründüğü için otomatikmen bilnç altın olgunlara yönelmiş
yok ya ben kendimi bildim bileli hep büyüklerden hoşlandım bilinçaltı filan bilmiyorum belkide babamdan sevgi görmediğim için olabilir
Etkisi vardır
Valla ben bu konuda tecrübeliyim olmaz o iş
neden kızz
Kafalar farklı şekerim en doğru ilişki aynı yaş aralığındaki ilişki pişman oldum ben hemde 2 kez hemde 2 siylede aramda en az 10 yaş vardı sen gibi 34 yaşındaydı
ya ben olgunlardan hoşlanıyorum bilmiyorum ama yaşıtlarım da bana çocuk geliyor
Bende olgunlardan hoşlanıyorumda onlar yabancıyken olgun tanıdıktan sonra boku çıkıyp anlıyosun dısardan herkes mükemmel görünme konusunda uzmanlaşmış eger sana ilgisi yoksa hiç yanaşma derim sen bilirsin ama tabi
ya var mı yok mu bilmiyorum bide rezil olmaktan korkuyorum ya kardeşi olarak görüyorsa diye
Ya boşver allahaşkına iş yerinde bu işler çok kötü olıyo sevgili olsan ayrılsan napacaksın sal gitsinnkendi gelirse kabul et değilse uzaktan sev
öyle gözüküyor ki hiç söyleyemeyeceğim
Söyleme boşver
Olmazsınız
neden
Erkeğe yaklaşırsan yaklaşır ama duygusu olsa senden önce davranırdı
Ne işi
derken?
Çalıştığın ne üzerine
ihracat şirketinde çalışıyorum