Kızlar neden bu kadar rahat olmak istiyor ve erkekler çoğu işi yapmak zorunda kalıyor?

Ben şu anda 18 yaşındaym ve şu ana kadar olan ilişkilerimde en çok gördüğüm şey çoğu sorumluluğun erkeye kaldığı yönünde. Yemeğe çıkarmak , ilk adımı atmak , aile kurduğunda para kazanan olmak , değerli hissettirmek , kadın iş yaparken ona yardım etmek. Tabiki yardımlaşma olmalı ama çoğu konunun erkeye yüklenmesi cidden saçma geliyor. Hayatımdan örnek vereyim türkiye de yaşamıyorum şu anda Almanya dayım ilerde üniversiteye başlayacağım ve gerçektende burda hayat kurmak istiyorum. Maddi olarak hayatımın hiçbir aşamasında zorluk yaşamadım. İlerde de rahatça aile kuracak , ailemi bolluk içinde geçindirecek param var ama karşımdaki insanın da benim param var diye boşta oturmasını sevmiyorum. Evde yardımcı tutulur , temizlik konusunda yemek konusunda birileri olur ama cidden ailenin bir arada durması için bence iki bireyinde çalışması ve beraber bir yerlere gelmesi lazım. Böyle düşünen , özgüven sahibi kadınlara cidden ilgi duyuyorum, ki doğrusu da bu. Yemek kadın yapar çamaşır kadın para erkek bu kafa yapısının değişmesi lazım. Erkek ye yemek yapabilir kadın da , kadın da para kazanır erkek ye. Ve bu nedenlerden dolay ilişkilerimde başarılı olamıyorum ne kadar kızı sevsem de olay ciddileşince olmuyor. Sizce ne yapmalıyım?
Kızlar neden bu kadar rahat olmak istiyor ve erkekler çoğu işi yapmak zorunda kalıyor?
Cevapla