Güncellemeler
+1 yıl
4 senedir sizede yapsa bi kız intikam almak istersiniz şimdi boş boş konuşmayın
Umursamamak en güzeli hisleriniz bittiyse
Artık önünüze bakın ve devam edin
Intikam gibi bir topa girmek hala seni unutmadım demektir ve lüzumsuzdur.
#Aşkıöldürmek
Valla ya s. ktret gitsin ya aynen en iyisi :)
En iyisi ya
Cevap
0Cevap
ben mesela senle hiç konuşmazdım
Niye?
Çünkü Türkçe konuşmayı bilmiyorsun
Yanlış yazdım olabilir 😄
4 senedir yapiyo azmi sence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?