Ne o evlendi ne ben. ☹️ Evlense de unutsam.. Keşke mesaj atsa bana mal gibi ya artık konuşmayalım dedim ona. Fırsat vermedim! Çok istedi konuşmak şimdi sıkıştım, kaldım öyle geçmişte neden neden buna imkan vermedim tanışmadım diye ☹️ wp den ekliyorum siliyorim..
En son kiz ardkasa arattirdm anladı benim aradığımı söyle ona aramasın beni bıdaha dedi
Bunun üstüne çalıştigi yere erkek arkadasla gittim mal gibi kıskandırmak için çok çok pişmanım bi mesaj ya atar mı? Atsa keşke!
En son kiz ardkasa arattirdm anladı benim aradığımı söyle ona aramasın beni bıdaha dedi
Bunun üstüne çalıştigi yere erkek arkadasla gittim mal gibi kıskandırmak için çok çok pişmanım bi mesaj ya atar mı? Atsa keşke!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer