Unutamadım gitti şu çocuğu, cok cok zor duruyorum mesaj atmamak için napsam?

Ne o evlendi ne ben. ☹️ Evlense de unutsam.. Keşke mesaj atsa bana mal gibi ya artık konuşmayalım dedim ona. Fırsat vermedim! Çok istedi konuşmak şimdi sıkıştım, kaldım öyle geçmişte neden neden buna imkan vermedim tanışmadım diye ☹️ wp den ekliyorum siliyorim..
En son kiz ardkasa arattirdm anladı benim aradığımı söyle ona aramasın beni bıdaha dedi
Bunun üstüne çalıştigi yere erkek arkadasla gittim mal gibi kıskandırmak için çok çok pişmanım bi mesaj ya atar mı? Atsa keşke!
Unutamadım gitti şu çocuğu, cok cok zor duruyorum mesaj atmamak için napsam?
Cevapla