Mesajda çok konuşup yan yana gelince konuşamıyoruz nedendir?

Laf açamıyoruz ikimiz de yüz yüzeyken ama mesajda her dk konuşuyoruz bunun sebebi nedir?
Mesajda çok konuşup yan yana gelince konuşamıyoruz nedendir?
Cevapla