Bir insanın hiç evlenemeden yalnız yaşlanması kötü mü?

Ben 32 yaşındayım bekarım bu yaşıma kadar hiç sevgilim kız arkadaşım da olmadı hiç sevilmedim bile ve maalesef hiç evlenemeyeceğim bunu artık kabullendim yalnız yaşlanacağım
Bir insanın hiç evlenemeden yalnız yaşlanması kötü mü?
Cevapla