Eski sevgilim benimle tek mesajla ayrıldı ve ayrılırken "skik bir çiçeksin" demişti. Yanlış anlaşılmasın benim ondan bir beklentim yoktu ama bana zırnık bile almayan biri kalkıp Rus bir kadını hediyelere boğuyor. Ben onun bana ettiği hakareti kaldıramazken üzerine birde bunu gördüm. Arada aynaya bakıp, "benim neyim eksik ki" diyorum. İlla sevilmek için aşırı sosyal ve Rus olmak mı lazım haaa birde götme kadae giyini aşırı derecede makyaj mı yapmam lazım. O kadar çok zoruma gidiyor ki? Bazen sormak istiyorum ona benim neyim eksik diye ama gururuma dokunuyor onun da bir yerlerini kaldırmak istemiyorum sonuçta bana o hakareti etmekle gözümden düştü ayrıca o hakareti 2 defa söyledi.
Güncellemeler
+1 yıl
*skik bir orspu sun" dedi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer