Soruyu yanlış anlamışım.. ''Sevdiğin telefonu aldın, kendini ne diye kaydedersin?'' diye okudum soruyu.. Düzeltmem lazım, bu konuda takıntılıyım 🙂 Sevdiğim adamın telefonunu elime almışsam beni nasıl kaydettiğine bakalım. Herhangi bir değişiklik yapmam. Şayet kendimi kaydedersem de ''Felaketim"diye kaydederim... Ben aradığım zaman "Felaketim"arıyor diye görür artık
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Böyle oyunlar yapar mıydım bilmiyorum ama tercihime bırakılsaydı "yoldâşım" diye yazabilirdim.
Bu da güzelmiş 👍
Telefonuma kendimi güzel insan diye kaydettim. Yeni bir telefon alsam yine kendimi güzel insan diye kaydederim
Soruyu yanlış anlamışım.. ''Sevdiğin telefonu aldın, kendini ne diye kaydedersin?'' diye okudum soruyu.. Düzeltmem lazım, bu konuda takıntılıyım 🙂
Sevdiğim adamın telefonunu elime almışsam beni nasıl kaydettiğine bakalım. Herhangi bir değişiklik yapmam.
Şayet kendimi kaydedersem de ''Felaketim"diye kaydederim...
Ben aradığım zaman "Felaketim"arıyor diye görür artık
😄😄
Eşim ve benim isimlerimiz, birbirlerimizin telefonunda "yol arkadaşım" olarak kayıtlı.🌺
Çok iyi 👍
Görsel çok iyi.😄
“Eyvah! Hatun” diye kaydedebilirdim.😄
😄😄
“O”
...
Şaka şaka. Nasıl kaydettiyse öyle dursun.
İsim soyisim yazmış :)
Yazsın. Hiç farketmez.
Ben de öyle kaydediyorum zaten.
:))
Öküz yazmak isterdim beni bu kadar beklettigi icin ama sanirim adini özel yaziyla yazardim yanina da göz renginde olan kalp emojisi..
İsmimle kaydederdim eger illa başka birşey kaydedeceksek hatun olurdu. Öyle sacmasapan şeylerden hiç hoşlanmıyorum. Aşkım, böceğim...😂
Aklıma ilk gülüm geldi şu aralar dizilerden falan duyunca bir hoşuma gitti ama onun yazması lazım ya, o beni öyle görmüyorsa ne değeri var hiç
benim minik kelebeğim, onu tanıdıktan sonra diğer kadınları öldüren bebeğim, sözünü ikiletmediğim, bütün hayallerimdeki kadın arıyor.. 😂😂😂😂😂
Bunu okuyana kadar meşgule düşer zaten
@Aşil_Han olsun 😂 niyet önemli 😂
Sonra telefonlara dönmüyor diye trip atma ama
@Aşil_Han atarım 😀
Sanırım ben ismimi 'hanım' ekiyle kaydederdim, toplum içerisinde de bana bu şekilde hitap etmesi hoşuma giderdi.
Güzel 👍
😊
Yalniz yukarda ben sehadet ederim ki Allahtan baska ilah yoktur yaziyor ne alaka bu kadar da degil
The Collector Desin bana 😂 Çünkü benim takma Adım bu 😅
Kendisi nasıl isterse öyle kaydetsin ben olsam sevgilimi en güzel zaafım ❤️ diye kaydederdim.
Kalbim diye kaydederdim o da ayni sekilde kayitli olur bende
Değiştirmek istemezdim."Kadınım"diye kaydetmiş. Kimine göre kıroca gelsede benim hoşuma gidiyor.😅
O yazmalı içinden geçeni..
Gülüm diye kaydetti değişmedim.
Beğendin mi? Başka bir şey yapmak ister miydin?
Adıma yakın o yüzden beğendim
:))
Güzelim diye kaydetmiştim
Güzelmiş
Duruyor mu hâlâ
Ayrıldım kendisinden değiştirdi mi bilmiyorum
Hmm silmiştir
Belki de 🤷🏻♀️
arkadaşım, karısını azrail diye kaydetmişti :D
😄😄
Eşim bende Kerem🖤 diye kayıtlı bende onda Alya diye kayitliyim adimla.
Deli terazi ya da ikizdeli anladı o
Kördüğümüm
Bu güzelmiş 👍
askhoe diye kaydederdim
Sevgilim diye kayıt ederdim. Sadelik tercihtir.
Hânım diye kaydederim ben
kurtulabileceğini mi sandın?
Katır toynağı
Kendini öyle mi tanımlıyorsun :)
Ciddiye mi alıyorsun :)
Yo :)
Peki :)
Blood of My Blood
Kanımın kanı gibi bir sey mi
evet
Lolita olabilirdi
😊😊
Miyavv
Adımla
Bebeğimm
sevdicegim
Ben niye kaydedeyim o nasıl isterse öyle kaydeder
Adıyla kaydederim
Züleyha'm
MY HEART