Zengin olmasinin ne onemi var. Anlamiyorum bi insanla neden para icin birlikte olunur ki E o zaman muhtemelen onun parasi bitimce de ondan ayrilicaksin Her sey para degil Seni de bedenin icin kullananlar cok olur ya da fizigin guzligin icin falan gelirler Ee bulma dunyasi elbet birgun olur
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Dediğin kadar.. şaklıysa bu arkdaş ne ile kafalıycaksın bunu. Nİye seni önemsesin.
Iste sonra "bu bana surekli yazar bos ver " falan demis istememis. Bende hic ustulemedim. Sonra aylar sonra ins istek yolladim ilk defa 1 kere oda onu reddetti bende hic istek yapmadim. Sonra seneler sonra bugun yazdim yeni kanalin hayirli ugurlu olsun :) yazdim oda tesekkurler ☺ yazmis. Bende cevap cerecrguni hic sanmiyordum :D sok oldum :D yazdim henuz girmemis
Ama bi bahaneyle kuzenmden numarami istemiz kuzenim bana sordu bende ver ilabikir tabii dedim sonra neyse sutekli bana yazar o bisver falan dedi kendi onyargisi. O konusmadan sonra 1 kere zitek yolladim aradan aylar gectikten sonra reddetti. Simdi mesaj attim seneler sonra yeni kanalin hayirli ugurlu ilsun :) diye oda tesekkurler ☺ yazmis bende cevap verecrgini hic sanmiyordum :D sok oldum :D yzdim henzu bakmamis
Arada cok nadir konusuyoruz kuzenime erkeklerle ilgili bisi sordum o da mesajimi gormus kuzebime "ben nedenini biliyorum " demis. Kuzenimde "idtersen numarani vereyim ina onunla konusun ister misin " demisti kuzebim bende "olur neden olmasin" deidm oda " vazgecmis sonradan surekli yazar bu simdi bos ver " demis bende ustulemedim hic. Aradan zaman gectikten sinra oylesine 1 kere yazmostim cevap vermedi bende senelerce hic yazmadim, pardon (istek gondermistim reddetmisti) bende asla hicbisey yapmadim. Sonra bugun yazdim yeni kanalin hayirli ugurlu olsun :) yazdim oda tesekkurler ☺ yazdi. Bende cevap verecegini hic sanmiyodum :D sok oldum :D yazdim (biraz rahat bi kizim) henuz gormemis. Sence var mi aramizda bisey
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Çocuğun talibi çoktur senin onlardan daha güzel veya zeki olman lazım
Kuzenimden 1 kere numarami istemisti bi bahaneyle verecekti sonra "bos ver bu bana surekli yazar" diye istememis. Halbuki sadece kenxi onyargisi.
Cicuk goruldu atmis ya
Çocuğun çevresinde kız çok demekki ilgi kaşarı oyüzden istemiyor fazla insan
Bende birseye htiyacin ildugu zaman yazabilirsin cunku artik ben sana yazmayacagim gule gule dedim
Buna da goruldu atmis
Boşver seni istemeyeni sen hiç isteme zaten
Zengin olmasinin ne onemi var. Anlamiyorum bi insanla neden para icin birlikte olunur ki
E o zaman muhtemelen onun parasi bitimce de ondan ayrilicaksin
Her sey para degil
Seni de bedenin icin kullananlar cok olur ya da fizigin guzligin icin falan gelirler
Ee bulma dunyasi elbet birgun olur
Dediğin kadar.. şaklıysa bu arkdaş ne ile kafalıycaksın bunu. Nİye seni önemsesin.
Sansli ama 1 kere kuzenimden numarani istemis kuzenim vercekken vazgecmis
Yürü o zaman çocuğa. Flörtleşmeye çalış. Emek olmadan yemek olmaz.
Iste sonra "bu bana surekli yazar bos ver " falan demis istememis. Bende hic ustulemedim. Sonra aylar sonra ins istek yolladim ilk defa 1 kere oda onu reddetti bende hic istek yapmadim. Sonra seneler sonra bugun yazdim yeni kanalin hayirli ugurlu olsun :) yazdim oda tesekkurler ☺ yazmis. Bende cevap cerecrguni hic sanmiyordum :D sok oldum :D yazdim henuz girmemis
Cocuk goruldu atmis ya
heh doğru yoldasın demek. Bu arada çocuğu gerçekten beğeniyorsan yanaşSırf para mara içinse bi yerden sonra usandırır seni.
Onu gördüğünde çiftleşme dansı yap
Sacmallama
Oraya onu nasıl kafalarım diye yazmışsın o saçma değilde benim dediğim mi saçma 😂😂
Sana bakmaz
Ama bi bahaneyle kuzenmden numarami istemiz kuzenim bana sordu bende ver ilabikir tabii dedim sonra neyse sutekli bana yazar o bisver falan dedi kendi onyargisi. O konusmadan sonra 1 kere zitek yolladim aradan aylar gectikten sonra reddetti. Simdi mesaj attim seneler sonra yeni kanalin hayirli ugurlu ilsun :) diye oda tesekkurler ☺ yazmis bende cevap verecrgini hic sanmiyordum :D sok oldum :D yzdim henzu bakmamis
Senceb iseyler var mi
Cicuk giruldu atmis ya
Güzel olman lazım
Arada cok nadir konusuyoruz kuzenime erkeklerle ilgili bisi sordum o da mesajimi gormus kuzebime "ben nedenini biliyorum " demis. Kuzenimde "idtersen numarani vereyim ina onunla konusun ister misin " demisti kuzebim bende "olur neden olmasin" deidm oda " vazgecmis sonradan surekli yazar bu simdi bos ver " demis bende ustulemedim hic. Aradan zaman gectikten sinra oylesine 1 kere yazmostim cevap vermedi bende senelerce hic yazmadim, pardon (istek gondermistim reddetmisti) bende asla hicbisey yapmadim. Sonra bugun yazdim yeni kanalin hayirli ugurlu olsun :) yazdim oda tesekkurler ☺ yazdi. Bende cevap verecegini hic sanmiyodum :D sok oldum :D yazdim (biraz rahat bi kizim) henuz gormemis. Sence var mi aramizda bisey
Zor gibi ama bellide olmaz😅
Nickte sanki onu anlatıyor yazdın cevap verdi ve sen şokoldun🤭
Cocuk goruldu atmis ya
Al işte kötü olmuş
Daha yazarmiyim olm ben!!!
Yazma ya ayıp etmiş 😅
Bende herhangi birsyee ihtiyacin ildugunda yazabilirsin cunku artik ben sana yazmayacagim birdaha gule gule dedim
Cidden mi öyle yazdın vay tatlılığa bak😂
Oyle yazdim goruldu atmis daha da yazmam yazdiklarina fa gorukdu atarim...
Sinir oldum ya
Dur hele sinirlenme