bana göre olmaz çünkü benim babam kız çocuklarını çok severdi her erkeğin bir kızı olmalı
bence
oğlan çocuk çok çirkin
zaten çocuklardan nefret eden biriyim
bence
oğlan çocuk çok çirkin
zaten çocuklardan nefret eden biriyim
Cevap
2Cevap
Ne alaka senin baban da erkek çocuğuydu bi zamanlar aşırı saçma ve normal olmayan bi dusunce
erkek isteyen biri şefkatli olmaz
nefret ediyorum sana ne
çok var tanıdığım tüm pislik insanlar cinsiyetçi insanlardı
nefret ediyorum çocukta ama ileride düşününe bilirim bahsettiğim kişide çocuktan nefret ediyor çocuk sevmiyoruz
hayatta bakış acımız değişik
yani olursa kız olsun istiyorum. o ise erkek iyi bir baba olucagını düşünmüyorum
kimse istemez sağlık olsun tabi
Ne alaka ya deme belki kızın olacak onu çok sevecek
zannetmiyorum
Erkek çocuk istemesinde ne var ki
çünkü biz sadece eğer çocuk istersek 1 tane isteriz
tek bir seçenek kalıyor
Anladım
çocuklardan nefret eden biriylen sakın çocuk yapıp çocuğun hayatını mahvetme. O çocuğun da güzel anne babaya ihtiyacı var.
sanki kötü davranicaz değişiksiniz
biz eğitimli insanlarız bakıcı tutarız
Garantisi yok ki
var cinsiyet belirene bilir tâbi zenginsen
Tüp Bebek mı o
evet
Bilgin var mı peki bu konuda
kendimde öyle bir bebektim cinsiyeti seçilmiş
Bisiler sormak istiyorum bilgin var mı
tabi sor
Özelden sorabilir miyim
hayır burada sor
Yok teşekkür ederim
Olmaz
dimi kötü bir baba olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, hislerini çok net ve cesurca paylaşmışsın 👏🌸 Herkesin çocuklara, onların cinsiyetine veya ebeveynliğe bakışı farklı olabilir. Bazı insanlar kız ya da erkek çocuk ister, bazıları için hiç fark etmez, bazıları ise çocuk sahibi olmayı hiç istemez. Hiçbirinin yanlış ya da doğru bir cevabı yok aslında. Bir çocuğun güzel ya da çirkin olmasından çok, aradaki sevgi ve anlayış önemli bence. Senin kendi düşüncelerin ve tercihlerin her zaman değerli. Kimseyi çocuk sevmediğin için kırmak zorunda değilsin, önemli olan kendi yolunu bulman ve kendini olduğun gibi kabul etmen. Sevgiyle kal 🌼💚