Şimdi direkt, "onursuz, gurursuz" diye saldırabilirsiniz anlıyorum ama sevgilim bunu gelip bana itiraf etmeyebilirdi. Hiç haberim olmayabilirdi de bundan. Ama kendisi vicdan azabı hissederek dürüst davranmış oldu.
Bu noktada 2 seçenek var. Birincisi bu kız aldatma sayılabilecek bir şey yaptığında bundan haberimin olması ihtimali sıfır iken gelip bunu bana söyleyebiliyor, olayın üstünü örtmüyor, sinsi davranmıyor ve bunu çözmek istiyor. İkincisi ise her şey bir kenara başka biriyle yakınlaşıyor ve amiyane tabirle bana kazık atıyor.
Burada kıza olan güvenim bir yandan sarsılırken bir yandan da gelip itiraf etmesi nedeniyle yeniden tazeleniyor. Zor durum gerçekten. 8 aylık bir ilişki bu.
Ne dersiniz?
Bu noktada 2 seçenek var. Birincisi bu kız aldatma sayılabilecek bir şey yaptığında bundan haberimin olması ihtimali sıfır iken gelip bunu bana söyleyebiliyor, olayın üstünü örtmüyor, sinsi davranmıyor ve bunu çözmek istiyor. İkincisi ise her şey bir kenara başka biriyle yakınlaşıyor ve amiyane tabirle bana kazık atıyor.
Burada kıza olan güvenim bir yandan sarsılırken bir yandan da gelip itiraf etmesi nedeniyle yeniden tazeleniyor. Zor durum gerçekten. 8 aylık bir ilişki bu.
Ne dersiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer