Arkadaşlar 24 yaşındayım 10 ayrı kişiyle öpüştüm evlenmeden önce hepsinin tadına bakmak lazım diye düşünüyorum?

Evlendikten sonra eşime kendimi adarım ama evlenmeden önce hepsinin tadına bakmak lazım 1 iyle birlikteyken öbürü de yakışıklı geliyor siz ne düşünüyorsunuz?
Arkadaşlar 24 yaşındayım 10 ayrı kişiyle öpüştüm evlenmeden önce hepsinin tadına bakmak lazım diye düşünüyorum?
Cevapla