30 yaşındayım, 20-22 yaş erkeklerle takılıp öpüşüyorum, bu durum normal mi yoksa ben mi abartıyorum?

İyice abartmaya başladım bir günde 3 erkekle görüşüyorum bir de ortalığı karıştırıyorum arkadaşım 3 erkek 3 kız getirmiş bana ayarlayacağı çocuk belliydi diğer çocukla da diğer kız erkeklerin ikisi de beni beğenince ortalık tuhaflaştı yani benden çok küçükler ben olmaz dedim diye pas vermemiş oldum çok garipti ya hem ikimizi de ekledi çocuk ne alaka iki kişiyi de ekliyorsun ki ben de gidip başka bir erkekle öpüştüm dudağımı yara yapmış resmen utancımdan evden çıkamayacağım 22 yaşındaki çocuklarla görüşüyorum yolda beni beğenip konuşuyorlar falan bir değişik tuhaf birisi oldum kudurdum mu yıllardır yalnızlıktan erkeklerle görüşmek istiyorum evet ama 20 22 yaş kardeşim gibiler ama ısrarla küçük görünüyorsun deyip bana küçük ayarlıyorlar hepsiyle de hala takipleşiyorum erkek koleksiyonu yapacağım herhalde
30 yaşındayım, 20-22 yaş erkeklerle takılıp öpüşüyorum, bu durum normal mi yoksa ben mi abartıyorum?
Cevapla