İyice abartmaya başladım bir günde 3 erkekle görüşüyorum bir de ortalığı karıştırıyorum arkadaşım 3 erkek 3 kız getirmiş bana ayarlayacağı çocuk belliydi diğer çocukla da diğer kız erkeklerin ikisi de beni beğenince ortalık tuhaflaştı yani benden çok küçükler ben olmaz dedim diye pas vermemiş oldum çok garipti ya hem ikimizi de ekledi çocuk ne alaka iki kişiyi de ekliyorsun ki ben de gidip başka bir erkekle öpüştüm dudağımı yara yapmış resmen utancımdan evden çıkamayacağım 22 yaşındaki çocuklarla görüşüyorum yolda beni beğenip konuşuyorlar falan bir değişik tuhaf birisi oldum kudurdum mu yıllardır yalnızlıktan erkeklerle görüşmek istiyorum evet ama 20 22 yaş kardeşim gibiler ama ısrarla küçük görünüyorsun deyip bana küçük ayarlıyorlar hepsiyle de hala takipleşiyorum erkek koleksiyonu yapacağım herhalde
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer