Merhabalar;
Sosyal medyadan bir hanımefendiyle tanıştık. Ayrı şehirlerde yaşıyoruz ama tatil için o, benim yaşadığım şehre geldi ve mesajlarla yürüyen ilişkimizi reel hayata taşıyıp birkaç kez yüz yüze buluştuk. Ayrıca ailemle de tanıştı. Her buluşmamızdan büyük keyif aldık, birçok ortak yönümüzü keşfettik ve birbirimizi yakından tanıdık.
Ben aslında bu kıza karşı kalbi duygular besliyorum. Onun ise hiçbir erkekle şu an için bu tarz bir ilişki yaşamak istemediğini seziyorum. Kendisine son buluşmamızda her zamankinden bir tık daha ileri giderek duygularımı hissettirdim, onun benim için ne kadar değerli olduğunu söyledim. Cevaben "Öyle söyleme. Ama elbette arkadaş olarak sen de çok değerlisin" dedi. Konuşmanın ilerleyen safhalarında biraz daha dengeli olmak adına "Senin çizdiğin sınırların dışına çıkmayacağım, yeter ki diyaloğumuz sen kendi şehrine dönünce de devam etsin." dedim, o da "Evet, görüşmeye yine devam ederiz" manasında bir cevap verdi.
Aşağıdakilerden hangisi bu durumda başvurmam gereken davranış biçimidir?
NOT: Yazılan her yoruma beğenilerle dönüş yapacağım. Çünkü bazen anket şıkları her şeyi ifade edemiyor, görüşleriniz benim için çok değerli. Mesela sizce kızımız neden bana bu hususta mesafeli davranmış olabilir?
Sosyal medyadan bir hanımefendiyle tanıştık. Ayrı şehirlerde yaşıyoruz ama tatil için o, benim yaşadığım şehre geldi ve mesajlarla yürüyen ilişkimizi reel hayata taşıyıp birkaç kez yüz yüze buluştuk. Ayrıca ailemle de tanıştı. Her buluşmamızdan büyük keyif aldık, birçok ortak yönümüzü keşfettik ve birbirimizi yakından tanıdık.
Ben aslında bu kıza karşı kalbi duygular besliyorum. Onun ise hiçbir erkekle şu an için bu tarz bir ilişki yaşamak istemediğini seziyorum. Kendisine son buluşmamızda her zamankinden bir tık daha ileri giderek duygularımı hissettirdim, onun benim için ne kadar değerli olduğunu söyledim. Cevaben "Öyle söyleme. Ama elbette arkadaş olarak sen de çok değerlisin" dedi. Konuşmanın ilerleyen safhalarında biraz daha dengeli olmak adına "Senin çizdiğin sınırların dışına çıkmayacağım, yeter ki diyaloğumuz sen kendi şehrine dönünce de devam etsin." dedim, o da "Evet, görüşmeye yine devam ederiz" manasında bir cevap verdi.
Aşağıdakilerden hangisi bu durumda başvurmam gereken davranış biçimidir?
NOT: Yazılan her yoruma beğenilerle dönüş yapacağım. Çünkü bazen anket şıkları her şeyi ifade edemiyor, görüşleriniz benim için çok değerli. Mesela sizce kızımız neden bana bu hususta mesafeli davranmış olabilir?
Şu An Arkadaşlığı Flörte ve Sevgililiğe Taşımak İçin Erken, Acele Etme ve Dostça Konuşmaya Çalış
Bu İşin Oluru Yok, Unut O Kızı
Naz Yapıyor, Sevgini Daha Kuvvetli Dile Getir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer