Sevgilimi takıntı haline getirdim beni seviyor ama çok da üzüyor ne yapıcam?

Ayrıl unutursun her şey geçiyor gibi lafları çok duydum ama gerçelten saplantı haline gelmek midir ne denir buna artık bilmiyorum beni çok sevdiğini biliyorum ama üzüldükten sonra insanın hayatında bunun bir önemi de pek kalmıyor
Güncellemeler
+1 yıl
Yaşamak bana artık ağır geliyor
Sevgilimi takıntı haline getirdim beni seviyor ama çok da üzüyor ne yapıcam?
Cevapla