Nişanlımla kız kardeşimi yakaladım. Ne yapacağımı bilmiyorum?

Nişanlımla 1 sene önce ortak arkadaş vesilesi ile tanıştık. Durumumuz ciddiye gidince ailelerimizin tanışmasını istedik. O bizim eve gelince hiçbir sıkıntı olmadı ama gittikten sonra ablam bu çocuğu sevmedim deyip onu kötüledi. 2 3 ay geçti ve ben düğün hazırlıklarına başladım. Tüm süreç boyunca ablam çocuğu kötülemeye devam etti. Bir gün çalıştığım yerden eve dönmek için durakta bekliyordum. Saat geç olduğu için dolmuşa binmek istemedim. Nişanlımın evi çalıştığım yere yürüme mesafesindeydi. Oraya gitmeye karar verdim. Onu neden aramadığımı tam hatırlamıyorum ama galiba kapalıydı telefonu. Eve gelince kapı ziline basacaktım ama saat artık çok geç olmuştu uyuyordur diye bende olan anahtarla girdim. Uyuduğunu düşündüğüm için direkt yatak odasına girdim ve ablam ve o oradaydı. Gerisini anlatmıyorum. Bu olay 1 ay önce oldu ama hala anlayamayıp üzülüyorum. Kendisiyle tabii ki ayrıldık. Onu hayatımdan atabildim zor olsa da ama ablama konu gelince ne yapacağım bilemiyorum. Lütfen yardım edin..
Nişanlımla kız kardeşimi yakaladım. Ne yapacağımı bilmiyorum?
Cevapla