Biz ayrıldıktan sonra evlenen eski sevgilimi hala seviyorum 2 buçuk yıl oldu ve konuşuyoruz napicam hiç bilmiyorum?

Çok yoruldum kendinden utanıyorum evli birini nasıl hala sevebiliyorum onu geçtim nasıl konusa biliyorum 😔 kendimden bıktım artık onu çok seviyorum evlendiği gün onu kalbime gömem lazımdı ama yapamadım farklı bir iletişimimiz var neyiz belli değil 😔 iki gündür yok sosyal medya hiç girmedi deli gibi merak ediyorum ya kötü birşey olduysa diye şehir dışına şu an çalışıyor çok yoğun işten gelince yazardı dün bekledim hiç girmedi bugünde yok bekliyorum salak gibi onu sevmekten yoruldum ben düşünmekten benim kadar kimse onu sevemez biliyorum 😔
Biz ayrıldıktan sonra evlenen eski sevgilimi hala seviyorum 2 buçuk yıl oldu ve konuşuyoruz napicam hiç bilmiyorum?
Cevapla