3 senelik sevgilimle ilişkiye girdik sürekli küsüp barışıyoruz ilişkimiz hic sağlıklı değil üstelik cocuk akrabam?

3 senelik sevgilim var üstelik akrabayız ve aramızda ilişki geçti biz sürekli küsüp barışıyoruz ben artık sevmemeye başladım ayrı kalınca uzaklaşıyorum başkalarıyla konuşuyorum genelde onu her yerden engelliyorum fakat bi sure sonra o bana ulaşmaya çalışıyor bu durumdan cok sıkıldım akrabayız ve yattık diye de kendimi ona teslim etmek istemiyorum cunku benim istediğim biri gibi değil o kendime yakıştırmıyorum onu yaşadıklarımdan da son derece pişmanım cocuk beni takıntı haline getirdi bizimkisi alışkanlık bence ask böyle bi şey değil ne yapmalıyım sizce sürekli küsüp barışmaktan yoruldum evlenelim diyor hep aileler karşı ben onunla evlensem sonradan mutsuz olacağımı düşünüyorum lütfen bi fikir verin yardımcı olun
3 senelik sevgilimle ilişkiye girdik sürekli küsüp barışıyoruz ilişkimiz hic sağlıklı değil üstelik cocuk akrabam?
Cevapla