2 yıllık kız arkadaşım benden bir ay önce ayrıldı fakat ben onu hala unutamıyorum daha doğrusu vazgeçmek istemiyorum?

kız arkadaşımın 2017-2018 senelerinde antidepresan geçmişi vardı. 2019 bizim sınav dönemimizdi, kız arkadaşım stresliydi epeyce ama o dönem ilaç kullanmayı bıraktı. Sebebini sorduğumda ise ben şu an gerçekten iyi hissediyorum, seninle olabilmek gerçekten bana iyi hissettiriyor derdi. Çok mutlu olurdum hep. Benim için her yaşanmışlığın ilkiydi o, o da aynı şeyi söylerdi benim için. İkimizin de önceden sevgilisi oldu olmadı değil fakat gerçekten aşık olduğumuzu anlamıştık biz o zamanlar. Öncekiler hep bir heves veya ergenlikmiş meğersem. Günün çoğu vaktini beraber geçirirdik, hiçbir zaman bu durumdan rahatsız olmazdı, en azından ben öyle düşünüyorum. Gelecek hastalık senden gelsin derdi, kocam olarak görüyorum derdi ailelerimiz de biliyorlardı zaten. Biz bu ayrılığa kadar hiçbir zaman ayrılmadık, küs kaldık darıldık fakat maksimum 2 saat sürerdi bu. Üniversite okuyoruz, uzaktan eğitimle geçirdik geçen seneyi. Bazen diyorum ki uzaktan ilişkiyi yürütemeyeceğini mi düşündü? Biz whatsapp ve twitter dışında sosyal medya kullanmıyorduk. Biz ayrılmadan yaklaşık 2-2.5 ay içerisinde instagram açtık, o kendi açtı ilk önce sonra da ben açtım. Temmuzun 9-10 una kadar her şey gayet güzel gidiyordu. Ben o sıralar tatildeydim ve 13 temmuzda yola çıkacaktım ve gelmiş olacaktım akşamında da. Benim geldiğim günün gecesinde ise o İstanbul'a gidecekti. Benimle gitmeden buluşmak istemişti. İstanbul'a gitti gideli ben o sevgilimi bulamadım. Soğuk davranmaya başladı, hal hatır sormaz oldu, telefonlarımı açmaz oldu. 22 temmuzda yüz yüze konuştuk ve ayrılmak istediğini söylettirdim, ben sormasam ayrılmak mı istiyorsun diye hiç ağzını bıçak açmıyordu. Neden dediğimde sana karşı birdenbire bir şey hissedememeye başladım, seni sevemiyorum ama nefret de etmiyorum dedi. İnsan bu duyguları beslediği bir zamanı bilmez mi dedim bilmiyorum dedi. Aniden gelişti her şey. 4 ağustos'ta bir erkek ismi duydum ve biz o zamana kadar hiç konuşmadık ne ben yazdım ne o bana yazdı. O çocuk konusu kulağına gittiğinde beni aradı, ne yapmak istiyosun amacın ne hayatıma neden karışıyorsun bıktım senden gibi söylemlerde bulundu bana. Anlam veremedim, arkadaşım dedi o çocuk için. Bi süre sonra sevgili olduğunu öğrendim ve gerçekten hem sinirlendim hem de gururum kırıldı üzüldüm. Yüz yüze gelebildik onunla bir kere daha ve neden ayrıldığını bir kere daha sordum. Uzun zamandır seni sevmiyorum dedi, neden uzun zamandır sevmediğini bana daha önce anlatmadın bahsetmedin benimle gönül eğlendirdin sen bu musun böyle biri miydin ben seni yanlış tanımışım vs. muhabbeti geçti aramızda. Ben körü körüne aşık olmuşum ona vazgeçemiyorum, zaman geçtikçe düzelir mi sizce bazı şeyler? Yaptığı yanlışın farkına varır mı? Ben övünmek için demiyorum yanlış anlaşılmasın ama benim gibi sevebilecek ve değer verebilecek kimseyi tanımıyorum karşısına çıkacak, bunu tüm herkes söyler ve bilir. Yaşadıklarımıza rağmen ben dilimden silsem de kalbimden silemiyorum. Bana gerçekten destek olabilecek varsa sevinirim.
2 yıllık kız arkadaşım benden bir ay önce ayrıldı fakat ben onu hala unutamıyorum daha doğrusu vazgeçmek istemiyorum?
Cevapla