Kapaliydim açıldım 3 gün oldu pişman oldum kapanmak istiyorum geri ama tepkiden korkuyorum ne yapsam bilmiyorum?

Suçluluk duygusu hissediyorum pişmanım ama insanlar kapanıp açılıyor dicek diye korkuyorum 3 yıldır kapaliydim ama 3 gündür açığım herkes beni açık gördü ama ben geri kapanmak istiyorum
Kapaliydim açıldım 3 gün oldu pişman oldum kapanmak istiyorum geri ama tepkiden korkuyorum ne yapsam bilmiyorum?
Cevapla